تاریخ انتشار: 1396/02/20 20:44
کد خبر: 211592

شجاعی در تیم منتخب فصل سوپر لیگ یونان

هافبک ایرانی پانیونیوس بعد از یک فصل درخشان در این تیم جزو تیم منتخب فصل 17-2016 سوپر لیگ یونان قرار گرفت.
 شجاعی در تیم منتخب فصل سوپر لیگ یونان

مسعود شجاعی بعد از 6 سال حضور در اسپانیا و بازی برای تیم‌های اوساسونا و لاس پالماس، دو فصل به لیگ ستارگان قطر رفت و در تیم‌های الشحانیه و الغرافه نمایش خوبی داشت اما برای فصل 17-2016 دوباره تصمیم گرفت به  فوتبال اروپا برگردد و یک تیم یونانی را انتخاب کند.

کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین حضور در فوتبال یونان، فصل موفقی را در پانیونیوس سپری کرد و در سوپر لیگ 4 گل برابر تیم‌های ژانزی، ایراکلیس، لوادیاکوس و پانتولیکوس به ثمر رساند و علاوه بر آن با 6 پاس گل در رده دوم برترین پاسورهای این فصل قرار گرفت.

شجاعی از 30 مسابقه فصل سوپر لیگ یونان تنها در سه مسابقه به میدان نرفت که هفته سیزدهم برابر پلاتانیاس مصدوم بود و در دو هفته پایانی نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی پانیونیوس مقابل کرکرا و لوادیاکوس نشد.

 

این هافبک باتجربه ایرانی با این عملکرد درخشان و نمایش موثری که در 27 بازی برای پانیونیوس ارائه کرد، نقش مهمی در جایگاه پنجمی و زنده نگه داشتن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش داشت و بخاطر این نمایش در تیم منتخب فصل سوپر لیگ یونان قرار گرفت.

مسؤولان برگزاری سوپر لیگ یونان به دلیل حضور شجاعی در تیم منتخب فصل اخیر، با اهدای تندیسی که شماره 77 روی آن درج شده از او قدردانی کردند.

شجاعی بعد از کسب این موفقیت در نخستین سال بازی در سوپر لیگ یونان، حالا آماده مسابقات مرحله پلی‌آف گروهی با تیم‌های پائوک، پاناتینایکوس و آ. اِک آتن که از روز دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود، خواهد شد تا بتواند در رسیدن تیمش به لیگ قهرمانان اروپا ایفای نقش کند.

نام شجاعی به این دلیل در فهرست امروز تیم ملی قرار نگرفت که او باید از روز دوشنبه هفته آینده همراه پانیونیوس در رقابت‌های پلی‌آف گروهی که سرنوشت تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را مشخص می‌کند، شرکت داشته باشد.

01198623


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7jxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپر لیگ یونان؛ پیروزی المپیاکوس و شکست پانیونیوس