تاریخ انتشار: 1396/02/09 16:11
کد خبر: 214120

مورد عجیب رئال مادرید در لالیگا

شاید برای هر تیمی بازی در ورزشگاه خانگی یک مزیت محسوب بشود ولی در فصل جاری رئال در بازی های خارج از خانه بهتر و موفق تر عمل کرده است!
 مورد عجیب رئال مادرید در لالیگا

رئال مادرید تا انتهای لالیگا 5 بازی دیگر پیش رو دارد که دو تای آنها در خانه برابر والنسیا و سویا است و سه بازی مقابل گرانادا، سلتا و مالاگا نیز خارج از برنابئو برگزار خواهد شد.

رئال تا به اینجای فصل 21 امتیاز از دست داده و جالب اینکه 11 تای آنها در برنابئو بوده و 10 امتیاز نیز در زمین حریفان از دست رفته است.

رئال در خانه برابر ویارئال(1-1)، ایبار(1-1)، لاس پالماس(3-3) و اتلتیکو(1-1) چهار تساوی کسب کرده و به بارسلونا نیز باخته است. در مقابل ویارئال، ایبار و لاس پالماس رئال در شرایطی به تساوی دست یافت که ابتدا از میهمان خود عقب افتاده بود.

در زمین حریفان، رئال 16 بازی برگزار کرده، 12 بار پیروز شده، 2 بار مساوی کرده و 2 بار هم مغلوب شده است. رئال به سویا و والنسیا باخته و مقابل بارسا و لاس پالماس هم متوقف شده است.

کهکشانی ها در خانه 42 گل زده و 18 گل خورده اند و عجیب اینکه در زمین حریفان 48 گل زده اند و 20 گل دریافت کرده اند. به عبارتی خط آتش رئال در زمین حریفان کوبنده تر بوده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7npr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاسخ نامزد ریاست جمهوری فرانسه به زیدان