تاریخ انتشار: 1396/01/22 12:34
اختصاصی/کمال می ماند یا بازیکن دیگری جایگزین می شود؟
کد خبر: 217868

تمام احتمالات درباره کمال و جایگزین ها/احمدجرارد و قاتل استقلال در تیر رس برانکو/پرسپولیس بر سر چند راهی

گمانه زنی در خصوص هافبک ارزشمند پرسپولیس هر روز بیشتر می شود.
تمام احتمالات درباره کمال و جایگزین ها/احمدجرارد و قاتل استقلال در تیر رس برانکو/پرسپولیس بر سر چند راهی

شایعات نقل و انتقالاتی هر روز درخصوص کمال کامیابی نیا ستاره ارزشمند پرسپولیس بیشتر میشود که این بازیکن ماندگار است یا لژیونر میشود؟جایگزینهای این بازیکن چه بازیکنانی هستند که در این گزارش با توجه به اطلاعاتی که نزدیکترین منابع در اختیار #فرتاک_ورزشی قرار دادند به آن میپردازیم.

 

کمال کامیابی نیا یکی از بزرگترین مشغله های فکری و کاری پرفسور و باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات است و تا کنون این بازیکن برای تمدید قرار داد به توافق نرسیده است و از سمت گاتوزو پرسپولیسی ها بررسی میکنیم این بازیکن در اواسط فصل از لیگ چین پیشنهاداتی دریافت کرد و با توجه به اینکه این بازیکن میخواست با بدست آوردن جام به پیشنهادات خود فکر کند فعلا این پیشنهاد را در آب نمک نگه داشته و ظاهرا همچنان این گزینه پابرجاست.

 

پیشنهاد دیگری که این بازیکن به صورت غیر رسمی دارد از لیگ جنوبی اروپاست و که یکی از پرسپولیسی ها سابقه بازی در آن را دارد،این پیشنهادات غیر رسمی است و باید دید تا پایان فصل این پیشنهادات جدی میشود یا خیر؟

 

اما با توجه به اینکه این پست بسیار حساس است و باشگاه پرسپولیس در چند بازی که کمال محروم بود ضربه خورد به فکر جایگزینهای مناسب است.

 

از ماتیاس چاگو هافبک دفاعی تنومند فولاد خوزستان که سابقه بازی در لیگ کرواسی را دارد و یکی از دوستان برانکو وی راپیشنهاد داده است.

 

علیرضا نقی زاده هافبک جوان گسترش فولاد که در مقابل استقلال در این فصل موفق به گل زنی شده است و دبل کرده است و به نوعی قاتل استقلال است جزء گزینه ها یاد میشود.

 

اما مورد علاقه ترین گزینه هواداران پرسپولیس و باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی است که باتوجه به قوانین جدید نظام وظیفه برای بازیکنان گفته میشود باشگاه منتظر تصویب قوانین است تا بتواند با مذاکراتی این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

باید دید چه بازیکنی در این پست حساس قرار میگیرد.

کمال می ماند یا بازیکن دیگری جایگزین می شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7ylv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییری که این بار برای پرسپولیس نتیجه داد
اختصاصی/ حسین ماهینی یکی از عوامل اصلی برد امشب پرسپولیس