تاریخ انتشار: 1402/04/06 18:55
کد خبر: 3692

قراردادی که رم را ترسانده: عربستان دیبالا را مفت می‌خرد

پائولو دیبالا ممکن است در الاهلی هم‌بازی کولیبالی شود. بندی در قرارداد او وجود دارد که انتقالش را به عربستان راحت می‌کند، حتی اگر رم مخالف باشد.
قراردادی که رم را ترسانده: عربستان دیبالا را مفت می‌خرد

پائولو دیبالا دو سال دیگر با رم قرارداد دارد اما بندی در قرارداد او وجود دارد که به باشگاه‌های خارجی اجازه می‌دهد با پرداخت تنها 12 میلیون یورو، این مهاجم آرژانتینی را به خدمت بگیرند.

دیبالا همچنین بندی در قراردادش دارد که باشگاه‌های ایتالیایی می‌توانند با پرداخت 20 میلیون یورو او را از رم بگیرند. رم برای برداشتن این بندها از قرارداد، قصد دارد قرارداد جدیدی با ستاره خط حمله‌اش ببندد و حقوق او را اضافه کند.

اما ممکن است حالا برای این کار دیر شده باشد. باشگاه‌های عربستانی وضعیت این ستاره آرژانتینی را زیر نظر دارند و اگرچه هنوز پیشنهاد رسمی برای او ارائه نداده‌اند، اما در حال سبک و سنگین کردن وضعیت هستند.

1891821

روزنامه کوریره دلو اسپورت، چاپ رم گزارش کرد الاهلی که به تازگی کالیدو کولیبالی را از چلسی خریده و در حال مذاکره با جنارو گتوزو است تا مربی این تیم شود، قصد دارد با پرداخت 12 میلیون یورو به رم، دیبالا را از آن خود کند.

هم‌چنین پیشنهاد دستمزد زیاد دیبالا را که پاییز 30 ساله خواهد شد، وسوسه خواهد کرد. در مقابل، رم به هیچ‌وجه علاقه ندارد این مهاجم گلزن را از دست بدهد، چرا که همین حالا دنبال یک مهاجم می‌گردد تا جای خالی تامی آبراهام را که به دلیل مصدومیت زانو تا 2024 حاشیه‌نشین است، پر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8wv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ کولیبالی به الهلال پیوست