تاریخ انتشار: 1396/04/01 08:21
کد خبر: 201820

ماموریت سخت در انتظار شجاعیان؛ داریوش تحمل می کند؟

ماموریت ستاره جدید استقلال سنگین تر و سخت تر از هر بازیکنی در لیگ است و سوال اصلی این است که آیا او توان لازم برای روبرو شدن با این ماموریت سخت را دارد یا نه؟
ماموریت سخت در انتظار شجاعیان؛ داریوش تحمل می کند؟

داریوش شجاعیان شاه ماهی فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که در نهایت به استقلال پیوست و در فصل جدید با پیراهن آبی پوشان پایتخت به میدان خواهد رفت.

شجاعیان در حالی به استقلال پیوست که دو سال دیگر با گسترش فولاد قرارداد داشت. او از باشگاه  پرسپولیس با پیشنهاد رسمی مواجه شد اما در نهایت تصمیم او استقلال بود و شاگرد منصوریان شد.

خرید شجاعیان بیشتر از سه میلیارد تومان برای آبی پوشان پول خواهد خورد و به این ترتیب این بازیکن باتکنیک به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شد.

بازیکنی که لقب گرانترین بازیکن لیگ را یدک می کشد طبیعی است که فشار زیادی را تحمل کند. انتظارات از این بازیکن بسیار بالا است و طبیعی است که هواداران انتظار داشته باشند تا شجاعیان در هر دیداری در نقش ناجی ظاهر شود و خودی نشان دهد و این باعث می شود تا یک بازیکن هر چند هم بسیار باتجربه باشد اما تمرکز لازم را در میدان نداشته باشد.

بهترین مثال در این زمینه بختیار رحمانی است که فصل قبل شاه ماهی فصل نقل و انتقالات لقب گرفت. او  به عنوان گرانترین بازیکن انتخاب شد اما با وجود علاقه زیادی که به پیراهن استقلال داشت تنها یک نیم فصل در آبی پوشان دوام آورد و آنقدر فشار روی او زیاد بود که نمی توانست حتی پاس گل بدهد چه برسد به گلزنی و ظاهر شدن در نقش ناجی.

پیشکسوتان استقلال مثل سیروس دین محمدی و مجید نامجو مطلق به خوبی پی بردند که این ترس وجود دارد که داریوش شجاعیان هم به تجربه بختیار رحمانی دچار شود و نتواند انتظارات را در آبی پوشان برآورده کند. آنچه که روشن است این است که انتظارات از شجاعیان بسیار بالا است و شاید این فشار و بالا بودن توقعات باعث شود تا او تمرکز لازم را نداشته باشد و نتواند آن بازیکن تاثیر گذار و کلیدی گسترش فولاد تبریز لقب گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w99wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره تازه وارد استقلال شماره 9 را نمی خواهد