تاریخ انتشار: 1396/05/13 13:55
کد خبر: 191220

ایرانپوریان:بچه هایمان نمایش خوبی در زمین ارائه دادند و مستحق برد بودیم

محمد ایران‌پوریان مدافع تراکتورسازی معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس مستحق پیروزی بود.
ایرانپوریان:بچه هایمان نمایش خوبی در زمین ارائه دادند و مستحق برد بودیم

ایرانپوریان  در خصوص شکست تراکتور مقابل پرسپولیس می‌گوید: ما خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم ولی باز هم در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. ما خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کردیم اما آنها را تبدیل به گل نمی‌کردیم. تراکتور خیلی خوب بازی می‌کند ولی خوب بازی کردن بدون برد فایده ندارد. ما باید پرسپولیس و استقلال‌خوزستان را می‌بردیم اما متاسفانه هیچ امتیازی نگرفتیم.

مدافع تراکتور در مورد اینکه آیا آنها فشار زیادی را از سوی هواداران این تیم تحمل نمی‌کنند می‌گوید: هواداران تراکتور فهیم هستند و حساسیت کار را می‌دانند. آنها می‌دانند تراکتورسازی چه مشکلاتی دارد و مطمئنا به خوبی این را هم می‌دانند که تیم ما نیاز به زمان دارد. تعدادی از بازیکنان ما جوان هستند و حتی روی نیمکت یک چهره سرشناس نداریم. این جوان‌ها می‌توانند در آینده خودشان را نشان بدهند. ما هم جوان بودیم ولی بعدها با تجربه شدیم. بازیکنان جوان تراکتور باید پخته شوند تا بتوانند بازدهی خودشان را نشان دهند.

ایران‌پوریان در مورد اینکه گل‌محمدی بعد از بازی گفته بود بهتر است رسانه‌ها از او انتقاد کنند و کاری به بازیکنان نداشته باشند می‌گوید: آقایحیی واقعا تمام تلاش خودش را می‌کند و هیچ چیزی کم نمی‌گذارد. او نمی‌تواند داخل زمین بیاید و تک به تک ها را گل کند. ما در دو قدمی دروازه موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم و باید این شرایط را تغییر دهیم.

مدافع تراکتور در پایان می‌گوید: امیدوارم که در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم. من معتقدم این تیم فقط به زمان نیاز دارد تا تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waqe5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس به دنبال گل زدن در بازی بزرگ