تاریخ انتشار: 1398/03/11 10:26
کد خبر: 98120

عکس | آقای گلی مهاجم نروژ با 9 گل زده در یک بازی

کمتر پیش آمده بود در تورنمنت های سطح بالا همچون جام های جهانی یک مهاجم در همان مرحله گروهی عنوان آقای گلی خود را تضمین کند اما این اتفاق در لهستان رخ داد.

جام جهانی زیر 20 سال 2019 در حالی تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی را شناخت که برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها مدعی و بخت اول کسب عنوان آقای گلی خود را شناخت، بازیکنی که با اختلاف ایجاد شده به خاطر درخشش فوق العاده در یک بازی باید از حالا لقب آقای گلی را به نام او ثبت کرد.

جوانان نروژ در حالی مقابل هندوراس صف آرایی کرد که این بازی در پایان با نتیجه 12-0 به سود این تیم پایان یافت تا یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ این رقابت ها به ثبت برسد. در این برد ایرلینگ هالاند مهاجم نروژی ها موفق شد 9 بار دروازه تیم نگون بخت هندوراس را باز کند تا علاوه بر ثبت رکورد جدیدی در تاریخ جام های جهانی با اختلاف فاحش به صدر جدول بهترین گلزنان این تورنمنت تکیه بزند.

9 بار گلزنی در یک بازی باعث شد تا برای اولین بار در تمام این رقابت ها مهاجمی با تنها یک بازی عنوان آقای گلی خود را مسجل کند، نمایشی که نگاه بیشتر استعدادیاب های حاضر در لهستان را نیز به این مهاجم نروژی جلب کرد تا از او به عنوان سولسشر جدید فوتبال این کشور نام ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjzxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ملت های اروپا|نگاهی به نتایج دیدارهای برگزار شده