تاریخ انتشار: 1402/05/06 14:47
کد خبر: 1944

یک پرسپولیسی، اولین لژیونر ایرانی در فوتبال بحرین

روزنامه الوطن بحرین از توافق امیر روستایی با باشگاه سترة این کشور خبر داد.
یک پرسپولیسی، اولین لژیونر ایرانی در فوتبال بحرین

روزنامه الوطن بحرین در خبری نوشت که باشگاه سترة این کشور با امیر روستایی به توافق رسیده و این مهاجم ایرانی قرار است در فصل جدید برای این تیم به میدان برود.

الوطن در این خبر و به نقل از منابع خود نوشته است طبق اطلاعاتی که از باشگاه سترة به دست آمده، این باشگاه و امیر روستایی پس از مذاکرات جدی، بر سر متن قرارداد به توافق نهایی رسیده‌اند و امیر روستایی از فصل بعد برای این تیم به میدان می‌رود.

این روزنامه اضافه کرده که پیش‌بینی می‌شود امیر روستایی طی چند روز آینده وارد بحرین شود تا به تیمی ملحق شود که از اوایل مرداد ماه با سرمربیگری عبدالعزیز عبده، مرحله آماده‌سازی برای فصل جدید را آغاز می‌کند.

nkwgphaz

الوطن اضافه کرده است که روستایی 25 ساله اولین بازیکن ایرانی در لیگ برتر بحرین موسوم به ناصر بن حمد خواهد بود. این روزنامه در توصیف روستایی نوشته است که وی یکی از بازیکنان ایرانی است که دارای قابلیت‌های بالایی در سطح خط حمله و دارای قابلیت گلزنی است.

این بازیکن فصل گذشته عضو باشگاه الشحانیه بود و کمک زیادی به صعود این تیم به نیمه نهایی جام امیر قطر کرد که برای اولین بار این تیم در رقابت‌های جام حذفی، به این مرحله رسید.

لازم به ذکر است که تیم سترة فصل قبل در رده پنجم از جدول دوازده تیمی لیگ بحرین قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkw63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار استقلال | دلیل کنار گذاشتن بازیکن آبی‌پوش مشخص شد

منصوریان داور را رها نکرد: همین امشب برو!
اعتراضات ادامه‌دار سرمربی فولاد