تاریخ انتشار: 1402/05/23 16:45
کد خبر: 1120

آشتی موقت اتلتیکومادرید با فلیکس/ ستاره پرتغالی در لیست قرار گرفت

با وجود گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره احتمال خروج ژوائو فلیکس از اتلتیکومادرید این بازیکن پرتغال در فهرست شاگردان دیه‌گو سیمئونه قرار گرفته است.
آشتی موقت اتلتیکومادرید با فلیکس/ ستاره پرتغالی در لیست قرار گرفت

در آخرین شب از هفته نخست رقابت‌های لالیگای اسپانیا، امشب (دوشنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و گرانادا در ورزشگاه متروپولیتانو برابر یکدیگر به میدان می‌روند که دیه‌گو سیمئونه سرمربی روخی‌بلانکو هم فهرست تیمش را برای این بازی اعلام کرده است.

بدون شک مهمترین نکته در مورد این فهرست، قرار داشتن نام ژوائو فلیکس است، ستاره پرتغالی که ماه گذشته در مصاحبه جنجالی اش با فابریتزیو رومانو، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات اعتراف کرد طرفدار بارسلونا است و همیشه رؤیای بازی برای این تیم را داشته است.

اظهارات فلیکس به هیچ عنوان به مذاق مدیران باشگاه و هواداران خوش نیامد و بازخورهای منفی صورت گرفته به آن سبب شد شایعاتی درباره احتمال جدایی بازیکن مطرح شود به خصوص که او در هیچ یک از بازی‌های پیش فصل اتلتیکو حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

با این وجود به نظر می‌رسد که موضع سیمئونه درباره فلیکس تغییر کرده است و او نام این بازیکن را در فهرست 23 نفره‌اش برای آخرین بازی هفته نخست لالیگا قرار داده است. البته طبق گزارش نشریه مارکا، فلیکس به احتمال قریب به یقین، در این بازی نیمکت‌نشین خواهد بود اما همین که او در فهرست قرار داده شده، نشانه‌ای از آشتی موقت کادر فنی با ستاره پرتغالی است. در همین حال غیبت خیمنس، مولینا و رینیلدو و همچنین محرومیت اکسل ویتسل نیز سرمربی آرژانتینی را برای قرار دادن نام فلیکس در فهرست بازیکنانش بیشتر ترغیب کرده است.

اتلتیکومادرید از ساعت 23 به وقت تهران در خانه به مصاف گرانادا خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wobr4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتلتیکومادرید با شکست تیمِ رونالدو به استقبال دربی رفت