تاریخ انتشار: 1395/09/24 18:24
کد خبر: 243044

اتحاد برانکو و منصوریان برای موفقیت در آسیا

سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال قصد دارند برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا با گذشت از منافع باشگاه به دنبال حفظ و ارتقا شرایط تیم های ایرانی باشند.
اتحاد برانکو و منصوریان برای موفقیت در آسیا

جلسه هم اندیشی تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا که با حضور برانکو و منصوریان در کنار مدیران عامل 4 باشگاه لیگ برتری برگزار شد، نتیجه ای مهم و البته تاثیر گذار داشت.

 

سرمربیان این دو تیم که امسال باید در جام باشگاه های آسیا حاضر شوند در این جلسه که در حضور مهدی تاج برگزار شد، با یکدیگر  متحد شدند تا با توجه به حساسیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در آن مقطع از فصل تنها به دنبال منافع فوتبال ایران باشند.

 

علیرضا منصوریان در این باره می گوید: ما قول و قراری را با برانکو و تاج داشتیم که از همه تیم های ایرانی در آسیا حمایت شود. می دانید که ما 30 امتیاز باید بگیریم تا سهمیه 3+1 ایران حفظ شود.

 

با توجه به همزمانی دیدار این دو تیم بعد از بازی استقلال در پلی آف آسیا و بازی اول مرحله گروهی، این دو باشگاه برای برگزاری نبردهای خود نیاز به انعطاف بیشتر دارند که سرمربیان این دو تیم در این جلسه تصمیم گرفتند تا برای موفقیت تیم های ایرانی در آسیا این کار را انجام دهند.

 

اگر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی کسب نکنند، سال آینده قطعا سهمیه فوتبال ایران کاهش خواهد یافت و کار تیم های باشگاهی ایران برای بازپس گیری سهمیه کامل سخت و سخت تر خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpabv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوم شدن روی خریدهای منصوریان و برانکو