تاریخ انتشار: 1395/10/23 20:07
کد خبر: 236292

تساوی ارمغانی برای اوج گرفته ها؛ ایمان بیاوریم به برکات این سه امتیاز

بعد از پیروزی شیرین هفته گذشته تیم فوتبال برق جدید (آینده سازان برق ) برابر نماینده استان البرزاین تیم به مراتب از نظر روحی و روانی شادابی خاصی گرفته بود که این مسئله قطعا در بازی امروز انتظار آن میرفت تا روبروی حریف یاسوجی تاثیر گذارباشد.
تساوی ارمغانی برای اوج گرفته ها؛ ایمان بیاوریم به برکات این سه امتیاز

به گزارش فرتاک ورزشی، وحیدرضایی  و تیمش بیش از هرچیز دیگری به خودباوری بیشتر نیاز دارند و اینکه می‌توانند دور تسلسل خود را از مساوی به پیروزی تغییر دهند انهم درخانه  که قطعا سه امتیاز بازی برابر نماینده یاسوج  سبب می‌شدهتریک پیروزی‌های  شیرازی ها درچند هفته‌ی اخیر کامل شود، می‌تواند برق را به این خود باوری برساند.

از سوی دیگر سه امتیاز این بازی  حتی می توانست این  قابلیت را داشته باشد که برقی ها را همانند یک آسانسور سریع‌السیر به بالای جدول برساند به این دلیل که بابردرقبا دوپله پائینتر آمد  و در صورتی که این پیروزی رقم میخورد  این اتفاق، برقی ها خیلی زود و به موقع در نیم فصل دوم رسما به عنوان یک تیم مدعی معرفی می شدند(البته درحال حاظر  برق جزمدعیان صعود می باشد.)

اگر امروز شاگردان رضایی کمی بیشتر دقت به خرج میدادند وصدالبته حریف کمی تدافعی تر بازی نمیکرد(که البته منطقی ترین راه برای یاسوجی ها همین بود ) وسه امتیاز  کامل این بازی راکسب میکردند و مدعی میشدندقطعا سبب می‌شود که در بازی‌های آینده برق  با شخصیت بیشتری برابر حریفانش قرار بگیرد و همه‌ی این اتفاقات خوب می‌تواند از برکات سه امتیاز بازی امروز می توانست  باشد.

علاقمندان به فوتبال درشیراز که چندسالی است روزهای خوب باآنان قهر نموده است بانتایج خوب برقی ها حالا به تیم خود کاملا دلگرم شده‌اند، اصلا دوست ندارند که گمان کنند تیم آن‌ها مجددا راه کوچه تساوی و یا نتیجه‌ی دیگر را در پیش گرفته است و خیلی دوست دارند که در بازی های آینده نتیجه‌ای برای برق  ثبت شود که آن‌ها را به ادامه راه دلگرم‌تر هم بکند.

اما نباید فراموش کنیم  که در ادامه مقابل تیمی هایی  قرار میگیریم  که کاملا روی فرم قرار گرفته اند و با تجزیه وتحلیل برق حریفان دست وپابسته ای همانند حریف یاسوجی نخواهندداد.

رضایی باید بداند که تمام تیمها درنیم فصل براساس بضاعت خود مشکلات خودرا حل نموده و نقاط ضعف رابه قوت تبدیل کرده وبه نوعی همانند همین یاسوجی ها اوج گرفته و نشان داند که کاملا در اوح آمادگی قرار دارند و برقی ها  در خانه هم درادامه اصلا بازی آسانی برابر رقبا نخواهند داشت.

با این وجود نارنجی پوشان برق جدید به برکات  سه امتیاز های خانگی درادامه باید  ایمان پیداکند  و بایدبداندکه در صورتی که موفق شوند همه‌ی امتیازها را درخانه کسب  کند به چه اندازه از خوشبختی خواهند رسید.

نویسنده: "علی اکبر زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpzl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتیاز گیری حمید کرمی با زاگرس یاسوج همچنان ادامه دارد