تاریخ انتشار: 1395/06/17 14:46
اختصاصی/
کد خبر: 262844

با حمایت مسؤلان پاس را به سطح اول فوتبال ایران بر می گردانیم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان معتقد است که با حمایت مسئولین می توانند این تیم را دوباره احیا کنند.
با حمایت مسؤلان پاس را به سطح اول فوتبال ایران بر می گردانیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رضا اطاقی درخصوص تیم پاس گفت: با توجه به اینکه فصل قبل تیم در پدیده مشهد درلیگ برتر بودم کمتر به من بازی می رسید تصمیم گرفتم به جایی بروم که بتونم به طور ثابت بازی کنم وچه تیمی بهتر از پاس که از تیم های ریشه دار و با سابقه ایران است تصمیم گرفتم درخدمت تیم پاس باشم.

رضا اطاقی افزود: خداروشکر ازلحاظ آمادگی روحی وبدنی شرایط خیلی خوبی داریم باتلاش  آقای طلایی منش وهمکارانشان و مدیر کاربلدی مانند آقای رحیمی وتلاش شبانه روزی بازیکنان تیم همه آماده هستند بتوانیم دوباره تیم پاس را به به سطح اول فوتبال ایران برگردانیم. 

اطاقی در مورد بازی با بانی گستر کیش اظهار کرد : ما از دوروز قبل در کیش حضور داشتیم که بتوانیم به هوای گرم کیش عادت کنیم و آماده یک برد شیرین باشیم اما روز بازی زمانی که ما برای گرم کردن قبل از مسابقه رفتیم متوجه شدیم زمین خط کشی ندارد پلیس و امبولانس در ورزشگاه نبود و شرایط برای انجام بازی مهیا نبود.

هافبک پاس همدان در رابطه با حضور در تیم منتخب هفته اول گفت : بابت این موضوع خوشحالم و از هم تیمی هایم تشکر می کنم وهمه ی بازیکنان پاس, لیاقت این رو داشتند در تیم منتخب باشند امیدواریم بتوانیم شرایط خوب خود را حفظ کنیم ودر آخر منجر به صعود به لیگ دسته یک شود. 

اطاقی افزود : انشاالله مسئولین محترم ازتیم بیشتر حمایت کنند تا باعث خوشحالی مردم خوب همدان شویم و ازهواداران درخواست دارم به ورزشگاه تشریف بیاورند و باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر ما شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq6jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درحاشیه تمرین امروز خونه به خونه/ مربی خارجی خونه به خونه پا به توپ شد+عکس