تاریخ انتشار: 1395/06/14 16:19
اختصاصی/
کد خبر: 263468

بررسی عملکرد ملوانان در پنج هفته گذشته/ عدم داشتن مهاجم نوک لیگ برتر را دورتر می کند

ملوانان که گام نخست را با شکست آلمینیوم مدعی آغاز کردند تا شروعی امیدوار کننده داشته باشند.
بررسی عملکرد ملوانان در پنج هفته گذشته/ عدم داشتن مهاجم نوک لیگ برتر را دورتر می کند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاگردان مایلی کهن در این هفته بازی هجومی از خود بنمایش گذاشتند جالب اینجاست که ملوان امسال بدون مهاجم هدف کار خود را آغاز کرد و زدن 3 گل در بازی اول جالب بنظر می رسید.

اما ملوانان در دو هفته متوالی در برابر دو تیم راه آهن و فولاد یزد بدون گل زده کار را به اتمام رساندند تا نداشتن مهاجم کار آمد بیشتر بچشم آید.

ملوان در هفته چهارم به مصاف سپیدرودی رفت که برد در این بازی برای هواداران این تیم، موفقیت در کل فصل محسوب می شود اما از دست دادن 2 پنالتی در این بازی؛ نداشتن پنالتی زن و از دست دادن جلال رافخایی بیشتر بچشم بیاید.

با تمام این تفاسیر ملوان با برد در الگیلانو به مصاف ایرانجوانی رفت که نتایج ضعیفی تا اینجای کار گرفته بود و همگان برای ملوان در این بازی 3 امتیاز کنار گذاشته بودند اما ملوانان با شکست در این بازی اولین شکست خود را تجربه کردند و کلین شیت این تیم در 3 بازی نیز از بین رفت.

نتایج این 5 هفته را نمیتوان برای تیم جوان شده ملواننتایج بدی در نظر گرفت اما نداشتن یک مهاجم کار آمد در نوک پیشانی این تیم بچشم می آید که باید دید مایلی کهن چه تدبیری برای این نقطه در نظر خواهد گرفت.

خبرنگار: "محمد فرهمند"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqowv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین ثاقبی : برای سه امتیاز میرویم  /امیدوارم ملوان و سپیدرود به همراه هم به لیگ برتر صعود کنند