تاریخ انتشار: 1395/06/12 20:25
اختصاصی/
کد خبر: 263820

5 بازی سه شکست/ آمار فوق العاده ضعیف نیکبخت در خیبر خرم آباد

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد.
5 بازی سه شکست/ آمار فوق العاده ضعیف نیکبخت در خیبر خرم آباد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد.

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های آلومینیوم اراک  و خیبر خرم‌آباد از ساعت  17:15در ورزشگاه امام خمینی به مصاف هم رفتند که ماحصل آن شکست دیگر برای نماینده فوتبال لرستان بود.

 در این دیدار که با سوت اشکان خورشیدی داور این مسابقه آغاز شد، در نیمه اول بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و آلومینیومی ها به دلیل میزبانی حملات اندکی را روی دروازه خیبری ها ایجاد کردند که با هوشیاری مدافعان خیبر حملات تیم حریف را خنثی کردند، همچنین خیبری ها بر روی چند ضد حمله خطرهایی را روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند که بی حاصل بود.

تنها گل بازی و موقعیت خطرناک این نیمه  در دقیقه 45 بازی بر روی ضربه کاشته رضا معقولی برای آلومینیوم اراک به ثمر رسید و بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید .

در نیمه دوم این خیبری ها بودند که مالک توپ و زمین بودند و تیم حریف بیشتر به دفاع مشغول بود و چشم به ضد حملات داشت و در چند صحنه هم توانست خطراتی را ایجاد کنند.

خیبری ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند سعی در عبور از خط دفاعی آلومینیومی ها داشتند که چندان در این امر موفق نبودند و تعویض های خیبری ها هم نتواستند تغییری در روند بازی ایجاد کند تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

البته در این بازی اراکی ها برتری خاصی نداشتند و نتیجه عادلانه این بازی تساوی بود اما توانستند با خوش شانسی پیروز این میدان باشند ودر طرف مقابل خیبری ها در شکست هتریک کنند تا همچنان در حسرت یک پیروزی بمانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqz65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میانگین سنی کرمانی ها دو سال جوانتر از پارسال