تاریخ انتشار: 1395/08/01 12:19
کد خبر: 253920

قربانی: از اولین لحظه ورود به بوکان با برنامه بوده ام

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: قربانی: از اولین لحظه ورودم به بوکان با برنامه بوده است.
قربانی: از اولین لحظه ورود به بوکان با برنامه بوده ام

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، پیروز قربانی، سرمربی سردار شهرداری بوکان در گفتگوی کوتاهی گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در هفته ی گذشته سپری کردیم و بازیکنان الحمدالله در شرایط خوبی هستند و با انرژی خاصی همچون بازیهای قبلی به میدان نبرد خواهند رفت.

وی ادامه داد: از لحاظ روحی روانی با بازیکنان تیمم صحبتهای داشتم و دو بازی قبل علیرغم شایستگی و باخت در مقابل دو تیم مدعی گروه را فراموش کردیم و انشالله بتونیم فردا با یک نتیجه ی خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: صدرصد چون میزبان هستیم تلاش وافر داریم که سه امتیاز را در خانه نگه داریم، از ابتدای ورودم به بوکان، هدف و برنامه داشتم، در راه رسیدن به اهدافمون برای فوتبال بوکان برنامه هایی داریم که به مرور زمان برنامه های ما عملی خواهد شد.

قربانی در پایان اشاره کرد: تا اینجای کار هم از بچه ها رضایت دارم و ناراحتی من بیشتر بابت شکست در دو بازی اخیر علیرغم شایستگی بازیکنانم بوده، تیم برای هر بازی  با هدف کسب پیروزی و امتیاز وارد زمین خواهد شد و امیدواریم فردا بتونیم با تکیه بر اهداف و برنامه ها و همچنین تلاش بازیکنانم و حضور پر تعداد  هواداران خونگرم و پرشور سردار با دست پر زمین رو ترک کنیم.

مصاحبه:اسماعیل تیزرو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyxv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل جدید سردار بوکان فردا مشخص می شود