تاریخ انتشار: 1395/06/01 20:37
مدیرعامل پارس جنوبی؛
کد خبر: 266071

رضائیان: حال وقت همدلی و رفاقت برای آینده ای روشن است/ امیداورم هوادارانمان ما را تنها نگذارند

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: در چند سال اخیر حمایت خوبی از طرف باشگاه پارس جنوبی از ورزش استان شده است.
رضائیان: حال وقت همدلی و رفاقت برای آینده ای روشن است/ امیداورم هوادارانمان ما را تنها نگذارند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بهرام رضاییان در گفتگویی گفت: ما همواره خودمان را جدا از مجموعه استان ندانستیم و همیشه کنار ورزشکاران و تیم های ورزشی بودیم. تیم فوتبال ساحلی دریانوردان را تحت پوشش مجموعه باشگاه بردیم تا بتوانیم کمکی به این تیم و ورزش استان بکنیم.

وی افزود: همه ما به این مهم اعتقاد داریم که حمایت ما باید در جهت عدالت و بومی گرایی در ورزش استان باشد. به همین منظور با کادری بومی از مربیان استان آکادمی باشگاه پارس جنوبی را راه اندازی کردیم و تمام حاضرین در این رده که همگی رده پایه هستن از نوجوانان و جوانان منطقه جنوب استان هستند.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی گفت: امسال در تیم فوتبال پارس جم دو بازیکن جوان بومی جذب کردیم که در آینده نزدیک از آنها بیشتر خواهید شنید.تا به حال تیم های ورزشی استان هر چه از ما خواستن دریغ نکردیم و این وظیفه مجموعه ماست که به ورزش استان کمک کنیم. در سال گذشته در مورد اسکان و پرواز اکثر تیم ها با استان همکاری داشتیم و باید گفت حمایت جناب یوسفی از ورزش استان بی نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: من از مردم شریف جم و حتی ریز می خواهم که تیم محبوب خودشان را تنها نگذارند و در تمام بازیها کنار ما باشند.حال وقت همدلی و رفاقت برای آینده ای روشن است.تیم فوتبال ما با کادر فنی که دارد روزهای خوبی در انتظارش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6xgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی اراکی ها مقابل پارس جنوبی/ زور مهابادی و تارتار به هم نرسید
اختصاصی/