تاریخ انتشار: 1402/05/22 19:54
کد خبر: 1147

اعتراض استقلالی‌ها؛ چرا کمک داور دربی محروم نشد؟

کمک داور جنجالی دربی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در تیم داوری قرار دارد.
اعتراض استقلالی‌ها؛ چرا کمک داور دربی محروم نشد؟

در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، که با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید، اتفاق عجیبی رخ داد که واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت. حسن ظهیری که یکی از داوران آن بازی بود، با پیراهن زرد داوری، در جشن قهرمانی پرسپولیس وارد صحنه شد و در حالی که موبایل در دست داشت، با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس خوش و بش کرد.

هواداران استقلال به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کرده و اخراج ساپینتو در آن بازی را به این داور ربط دادند. در ادامه نیز خداداد افشاریان اعلام کرد: ظهیری اشتباه کرده و باید تاوان اشتباهش را پس بدهد. او ۴ ماه از قضاوت محروم شده است و این محرومیت را باید طی کند.

 

 

جالب است بدانید با گذشت کمتر از ۲ ماه این کمک داور جنجالی به میدان باز می‌گردد و در هفته دوم رقابت‌های فصل جاری از سوی کمیته داوران یکی از کمک‌های تیم داوری دیدار آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان است. این موضوع امروز صدای هواداران استقلال را در آورد و نسبت به این مسئله اعتراض داشتند و در فضای مجازی به فدراسیون حمله کردند. 

البته چند وقت پیش افشاریان رئیس کمیته داوران در جریان سمینار پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر، از بخشیده شدن ظهیری خبر داده بود تا این کمک داور برای قضاوت در فصل جدید لیگ برتر آماده شود اما استقلالی‌ها انتظار داشتند حداقل مدت محرومیت وی به این زودی تمام نشود و از عنوان محرومیت سوری برای این داور استفاده کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9n64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی | دلیل تصمیم خبرساز یحیی مشخص شد