تاریخ انتشار: 1396/02/03 18:32
اختصاصی/ دو بازی سرنوشت ساز برای پرسپولیس و برانکو در لیگ قهرمانان
کد خبر: 215171

آیا پرسپولیس گرفتار سرنوشت گذشته می شود؟

برانکو تا اینجای کار در لیگ برتر فوق العاده عمل کرده و اگر بتواند در لیگ قهرمانان دو بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارد یعنی یک فصل رویایی را به اتمام رسانده است.
آیا پرسپولیس  گرفتار سرنوشت  گذشته می شود؟

بهترین قهرمان تاریخ لیگ برتر، شاید بهترین یا بدترین پرسپولیس تاریخ لیگ قهرمانان بشود. پرسپولیس برانکو، تا امروز 5 امتیاز از سه بازی قبلی گرفته و با دو برد یا دو باخت، تبدیل به بهترین یا بدترین پرسپولیس تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد.

 

از زمان تغییر مسابقات آسیایی به لیگ قهرمانان، بیشترین امتیاز پرسپولیس در سال 2012 و با مصطفی دنیزلی بدست آمده است. پرسپولیس در آن سال، 11 امتیاز گرفت و پس از الهلال به عنوان تیم دوم صعود کرد. کمترین امتیازات آن‌ها هم یک سال قبل، توسط تیم علی دایی بود. پرسپولیس دایی با عملکردی ضعیف در لیگ قهرمانان، فقط با 5 امتیاز به عنوان تیم آخر حذف شد. البته پرسپولیسی‌ها یک بار هم به عنوان تیم اول صعود کرده‌اند اما در آن سال، با توجه به 3 تیمی بودن گروه‌شان 7 امتیاز گرفتند و تیم اول شدند.

 

پرسپولیس در حال حاضر، 5 امتیاز دارد و با دو پیروزی دیگر، مثل تیم دنیزلی 11 امتیازی خواهد شد. این دو برد، صعود پرسپولیس به دور بعد را هم قطعی می‌کند. در صورتی که دو بازی آخر با باخت پرسپولیس تمام شود هم برانکو رکورد دایی را می‌شکند و صاحب بدترین پرسپولیس تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد. اتفاقی که امیدواریم، رخ ندهد و اوضاع به نفع شاگردان برانکو جلو برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaeez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرآبادی: حفظ دومی برای استقلال مهم است