تاریخ انتشار: 1395/11/03 11:25
خبری که تایید نشده است
کد خبر: 234347

نام دو بازیکن پر سر و صدای پرسپولیس در فهرست آسیایی نیست

برانکو ایوانکوویچ جهت تکمیل فهرست نفرات تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قصد جذب بازیکنان جدید در پست دفاع میانی، دفاع چپ و مهاجم را دارد اما برای اینکه این خواسته خود را عملی کند با مشکلی به نام حضور بازیکنان بی‌کیفیت اوکراینی در جمع سرخپوشان مواجه است.
نام دو بازیکن پر سر و صدای پرسپولیس در فهرست آسیایی نیست

در حال حاضر و بعد از جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان و از آنجایی که هنوز آرام طبع از تیم جدا نشده تنها یک جای خالی در فهرست وجود دارد ضمن اینکه با حضور اوکراینی‌ها باشگاه تنها می‌تواند یک بازیکن خارجی آسیایی جذب کند.
الکساندر پریموف و پلی یانسکی در ابتدای فصل با سر‌وصدای زیادی به پرسپولیس آمدند و هر چه از فصل گذشت هواداران این تیم بهتر متوجه شدند که چه افرادی این بازیکنان بی‌کیفیت را به تیم‌شان آوردند، نفراتی که نه تنها از نظر فنی کارآیی برای برانکو و تیمش نداشتند بلکه حواشی زیادی هم برای این تیم به وجود آوردند. در حال حاضر که برانکو قصد دارد تیمش را برای قهرمانی در لیگ و آسیا تقویت کند، او دیگر تحمل حضور دو بازیکن اوکراینی را در جمع سرخپوشان ندارد.
سرمربی پرسپولیس برای خالی کردن فهرست بزرگسالان تیمش از مسوولان باشگاه پرسپولیس خواسته به هر شکلی که هست شرایط را برای جدایی بازیکنان اوکراینی از تیمش فراهم کند تا بتواند جایگزین‌های مناسبی را برای آنها بیاورد. باید دید این خواسته برانکو اجرا خواهد شد یا نه. از این جهت که بازیکنان اوکراینی توسط همان فردی که پرسپولیسی شدند مورد حمایت قرار دارند.
اوکراینی‌ها در صورت ماندن در پرسپولیس هم جایی در اندیشه‌های برانکو نخواهند داشت.
مورد دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس اخیراً فهرست تکمیلی خود را برای کنفدراسیون آسیا جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کرد و عدم معرفی چنین لیستی از سوی باشگاه پرطرفدار تهرانی این شائبه را ایجاد کرده که پریموف و پلی یانسکی نام‌شان از فهرست ارسالی سرخپوشان به کنفدراسیون آسیا خارج شده است. البته پرسپولیس می‌تواند تا چند روز مانده به شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا لیست تیمش را تغییر دهد و اگر قرار به کنار گذاشتن اوکراینی‌ها و جذب نفرات جدید باشد و باشگاه در این خصوص عزم جدی به خرج دهد محدودیت قانونی وجود نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrg7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف چه کسی در مورد اوکراینی های پرسپولیس به کرسی می نشیند؟ برانکو یا مدیران باشگاه؟