تاریخ انتشار: 1395/09/01 00:31
کد خبر: 247971

قضیه خط خوردن مدافع سکونشین استقلال چه بود؟

اشتباه فاحش کادر فنی و سرپرستی استقلال در اعلام اسامی 18 بازیکن استقلال باعث شد که امین خاج محمدی از روی نیمکت به روی سکوها فرستاده شود.
قضیه خط خوردن مدافع سکونشین استقلال چه بود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، امین حاج محمدی در جریان بازی برابر صبا در جام حذفی خودش را آماده کرده بود برای اولین بار در این فصل طعم نشستن روی نیمکت را به جای سکو تجربه کند ولی یک اشتباه عجیب باعث شد او در این بازی هم به سکوها تبعید شود. استقلالی ها با توجه به سیاهه پر و پیمان مصدومان شان، فقط بایستی روی نام یک بازیکن خط قرمز می کشیدند که به تشخیص منصوریان، میلاد زکی پور بود. اما درنهایت نام زکی پور در لیست 18 نفره قرار گرفت و حاج محمدی دوباره به سکوها رفت.

نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال، خودش را مسئول این اتفاق معرفی می کند:«معمولا لیستی به ما می دهند که 25 بازیکن نامشان در کنار هم قرار دارد. ما روی آن لیست کنار اسم 18 بازیکن تیک می زنیم. آن روز علی پورحیدری داخل رختکن ما آمده بود و ما داشتیم برنامه ریزی می کردیم که برای منصور خدابیامرز چه کارهایی انجام بدهیم. گل ببریم و کلا در این حال و هوا بودیم و خود من هم به شدت دنبال این برنامه ها بودم و می خواستم هماهنگ کنم علی به VIP برود به همین دلیل یکی از اسامی را به اشتباه تیک زدم. بعد از لیست اولیه زمانی که پرینت اسامی دو تیم را می آورند تا ما ارنج تیم حریف را ببینیم آنجا هم یک چک  نهایی انجام می دهیم ولی به دلیل همان درگیری های ذهنی و مشغول بودن به برنامه یادبود منصور آنجا هم چک نکردیم و در آستانه بازی قرار گرفتیم.

وی افزود: من اول از همه فهمیدم که این اتفاق افتاده و بعد یواشکی به نزد مسئول مربوطه رفتم و خواستم این موضوع را حل کنم که قبول نکردند و آن اتفاق افتاد. پس از آن خودم با حاج محمدی صحبت کردم و گفتم تقصیر من بود که فکر نکند اتفاق دیگری افتاده است. اصلا ما آن روز 18 نفر بیشتر نبودیم و برخلاف بازیهای قبل که با 19 یا 20 نفر به اردو می رفتیم این بارکلا 18 نفر بودیم. حاج محمدی هم وقتی صحبت های من را شنید خودش گفت عیبی ندارد می دانم این اتفاق ناخواسته افتاده است».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwg8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا منصوریان در نیم فصل خروجی نخواهد داشت؟