تاریخ انتشار: 1395/10/04 14:47
کد خبر: 240795

از قهرمانی نیم فصل پرسپولیس خوشحالم

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس از حضور در سیاه جامگان به عنوان تجربه بد زندگی حرفه ای اش یاد می کند و امیدوار است در نیم فصل تصمیم درستی در خصوص آینده اش بگیرد.
از قهرمانی نیم فصل پرسپولیس خوشحالم

علیرضا نورمحمدی، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که در لیگ شانزدهم راهی سیاه جامگان شد، با فسخ قراردادش با این تیم اکنون دو تیم شهرستانی و تهرانی را خواهان خود می بیند و در انتظار شروع نقل و انتقالات است.

 

او در خصوص آخرین وضعیت خود به خبرنگار ما گفت: به خاطر مشکلاتی که پیش آمد از سیاه جامگان جدا شدم و اکنون برای انتخاب تیم جدیدم باید تا نیم فصل منتظر بمانم. در این مدت تمرینات اختصاصی ام را دنبال کردم و اکنون به پیشنهاداتم فکر می کنم و امیدوارم اینبار تصمیم درستی بگیرم. 

 

نورمحمدی در خصوص پیشنهاداتش گفت: در حال حاضر با دو تیم شهرستانی و دو تیم تهرانی مذاکراتی داشته ام و البته با توجه به شرایط خانوادگی ام اولویتم حضور در تهران است. به هرحال با توجه به شرایطی که در نیم فصل اول تجربه کردم امیدوارم اینبار تصمیم درستی بگیرم و فصل را به خوبی به پایان برسانم. 

 

وی با اعلام اینکه تصمیمش در خصوص انتخاب سیاه جامگان درست نبوده گفت: من با توجه به حضور آقای کاظمی این تیم را انتخاب کردم و البته شرایط خوب نبود و شرمنده آقای کاظمی شدم. ایشان یکی از مربیان خوب و کاربلد فوتبال ماست و بازیکنان خوبی نیز در این تیم حضور داشتند اما شرایط کلی برای ادامه همکاری مهیا نبود و شرمنده ایشان شدم. قبول دارم در انتخابم عجله کردم و اکنون با در نظر گرفتن تمام شرایط تصمیم درستی در نیم فصل دوم خواهم گرفت.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در نیم فصل نیز گفت: خدا را شکر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و مطمئنا من نیز همانند هواداران این تیم از نتایج نیم فصل اول خوشحالم.  بچه های تیم فوق العاده هستند. شور و شوقی که اکنون در طرفداران پرسپولیس هست ارزشمند است و قهرمانی نیم فصل را هم به همه آنها تبریک می گویم. 

 

وی در خصوص عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه نیز گفت: باشگاه سرش شلوغ است و من نیز با درک شرایط تیم به باشگاه نرفتم اما قول دادند که انجام دهند. به هرحال اکنون باشگاه درگیر نیم فصل و نقل و انتقالات است و نمی‌خواهم در این شرایط شلوغ مراجعه کنم و البته امیدوارم پیگیر مطالبات من هم باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwm9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی قهرمانهای نیم فصل لیگ برتر/ پرسپولیس هم رکورددار شد