تاریخ انتشار: 1395/10/18 22:38
آخرین بازگشت سامورایی
کد خبر: 237395

حضور آندو و دوگانگی بین هواداران استقلال!

حضور آندو و دوگانگی بین هواداران استقلال!

اولین بار که تیموریان استقلالی شد، پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود. نمایش آندو در نیم فصل اول لیگ دوازدهم یکی از درخشان‌ترین دوره‌های فوتبالی او بود. چه بسا اگر آندو با مصدومیت در نیم فصل دوم روبه‌رو نمی‌شد، استقلال قهرمانی لیگ را به‌دست می‌آورد.

بازگشت دوباره تیموریان به استقلال با امیر قلعه‌نوبی بود. آن سال به واسطه کشمکش‌های قلعه‌نویی و کی‌روش، ملی‌پوشان استقلال قلعه نویی را تنها گذاشتند و یکی یکی پیراهن آبی را ترک کردند.

سرمربی وقت استقلال آندو را متهم به آندویی بازی نکردن برای استقلال کرد. درگیری تیموریان با لیدرهای استقلال هم تیر آخر بود تا او قراردادش را فسخ کند و به تبریز برود.

او در تمام مدت دوری از استقلال اگرچه از این تیم به‌عنوان تیم محبوبش یاد کرد اما هنوز بین هواداران استقلال درباره آندو دوگانگی وجود دارد. حالا که صحبت از بازگشت او به استقلال شده دوگانگی استقلالی‌ها بیشتر شده است.

برخی از او به‌عنوان سامورایی یاد می‌کنند و دوست دارند آندو به استقلال برگردد. بعضی هم او را متهم می‌کنند که به خاطر پول از استقلال رفت و تیم را تنها گذاشت. آندو در صورت بازگشت به استقلال و ارایه بازی‌های خوب می‌تواند به محبوبیت گذشته بین استقلالی‌ها برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwobz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازوبند کاپیتانی استقلال را به آندو نمی دهند

دلیل استقلالی شدن آندو از دید منصوریان
آندرانیک مهره روحیه بخشی است که روی نیمکت می نشیند