تاریخ انتشار: 1395/10/08 01:23
کد خبر: 239895

سرنوشت مبهم قهرمان/ استقلال در سراشیبی

بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در فصل گذشته، گویا در اهواز کسی به دنبال ادامه ماجراجویی قهرمانانه نبود و همه با ثبت قهرمانی راضی شده بودند.
سرنوشت مبهم قهرمان/ استقلال در سراشیبی

 اتفاقی که همچنان با بی اعتنایی در خوزستان ادامه دارد و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا را در آستانه فاجعه قرار داده است. تیم در دست باد رها شده استقلال خوزستان بعد از قهرمانی اولین شوک را با جدایی عبدالله ویسی پذیرفت.

با جدایی دخسوس و کولیبالی هم ستون فقرات تیم ترک برداشت. پس از آن مشخص شدن تکلیف نیمکت سرمربی‌گری و حضور کوروش پورموسوی توانست آرامش نسبی را به تیم برگرداند. اما آن‌ها هرگز در لیگ شانزدهم نشانی از قهرمان فصل قبل نداشتند و دور از انتظارظاهر شدند. نتایج ضعیفی که به گواه عوامل باشگاه تاثیرپذیرفته از مشکلات بزرگ مالی و معیشتی بازیکنان بوده است. مشکلاتی که تا انتهای نیم فصل اول هم به آن رسیدگی نشده، تا بهانه‌ای باشد که ستاره‌ها را یکی یکی به سمت خروج از باشگاه هدایت کند.

حالا مهاجمان توانمند قهرمان فصل قبل خواهان زیادی پیدا کرده‌اند. از سرخابی‌های پایتخت تا سپاهان و تراکتور به دنبال زهیوی و بیت‌سعید هستند. کاپیتان طیبی هم که ستون دفاعی اهوازی‌هاست مدنظر چند باشگاه قرار گرفته و احتمالا در صورت رفع نشدن مشکلات خوزستان را ترک خواهد کرد. اتفاقاتی که تیم پورموسوی را به قهرمان پوشالی لیگ برتر تبدیل خواهد کرد. باید دید در روزهای پیش‌ رو سرنوشت قهرمان لیگ پانزدهم و نماینده آسیایی ایران چه خواهد شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwvza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند پاسخ ویسی را در زمین می دهد