تاریخ انتشار: 1395/06/29 11:26
کد خبر: 260595

پرسپولیسی شدن دژاگه شایعه یا واقعیت؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس: اگر اینقدر در لیگ وقفه ایجاد نشود پرسپولیس می‌تواند روند خوب خود را ادامه بدهد.
 پرسپولیسی شدن دژاگه شایعه یا واقعیت؟

جعفر کاشانی در مورد اینکه آیا امکان دارد پرسپولیس بدون بازیکنان ملی‌پوش خود در جام حذفی شرکت نکند، اظهار داشت: در این مورد اطلاعی ندارم، باید با طاهری و برانکو در این خصوص صحبت کنیم.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جذب اشکان دژاگه اقداماتی انجام داده است، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این حرف‌ها درست باشد. این دست اخبار بیشتر شبیه شایعه است تا واقعیت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل سپاهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر،‌ گفت: پرسپولیس تیم خوبی است که می‌تواند در اصفهان هم روز خوبی داشته باشد و به پیروزی برسد. اگر اینقدر در لیگ وقفه ایجاد نشود پرسپولیس می‌تواند روند خوب خود را ادامه بدهد. این وقفه‌ها به ضرر پرسپولیس است.

کاشانی در خصوص تعطیلی 22 روزه لیگ به خاطر بازی‌های ملی هم تصریح کرد: در این مورد باید از مسئولان فدراسیون فوتبال سوال کنید، ولی وضعیت تیم ملی الان شبیه زمان ما شده که برای یک تورنمنت چند ماه به اردو می‌رفتیم. باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم ملی زمانی قدرتمند بود که پرسپولیس و استقلال قدرت داشتند.

وی در مورد دعوایی که بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص سامانه‌های 3090 و 3040 ایجاد شده اظهار داشت: این مشکلات حل می‌شود، این چیز‌ها بیشتر خوراک رسانه‌ها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy7mb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: نمیدانم این حرف از کجا سرچشمه می گیرد؟