تاریخ انتشار: 1395/07/14 09:55
کد خبر: 257595

حواشی مربوط به بازی ایران کره تمام شدنی نیست؛ تیم ملی سیاه می پوشد؟!

با این که رنگ پیراهن ایران برای بازی های انتخابی جام جهانی به ترتیب سفید، قرمز و سبز اعلام شده، ملی پوشان دوست دارند روز تاسوعا پیراهن مشکی بپوشند.
حواشی مربوط به بازی ایران کره تمام شدنی نیست؛ تیم ملی سیاه می پوشد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از مخالفت فدراسیون فوتبال کره با درخواست همتای ایرانی اش برای تغییر زمان و مکان بازی، برگزاری این دیدار در عصر تاسوعا قطعی شد و تیم ملی باید در این روز خاص از حریف قدرتمندش پذیرایی کند.

اما در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید ویژه ای روی تبدیل ورزشگاه آزادی به حسینیه برای این بازی دارند، خبر رسیده که شاگردان کی روش می خواهند به خاطر تاسوعا رنگ پیراهن تیم ملی را هم عوض کنند.

رادنیوز درباره این موضوع نوشته: ملی پوشان برای نشان دادن ارادت خود به سید و سالار شهیدان به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده اند از آدیداس بخواهد برای این بازی پیراهن مشکی تولید کند تا تیم ملی مقابل کره جنوبی سیاه بپوشد.

البته طبق قوانین فیفا، از آن جایی که ما رسما اعلام کرده ایم رنگ پیراهن اول مان سفید و پیراهن دوم مان قرمز و پیراهن سوم مان در صورتی که حریف قرمز و سفید پوش بود، سبز است، این امکان که حالا بخواهیم رنگ مشکی را انتخاب کنیم وجود ندارد اما فدراسیون فوتبال قرار شده به درخواست ملی پوشان این پیشنهاد را با فیفا در میان بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyaxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست عجیب فدراسیون فوتبال ایران از کره جنوبی؛ در آزادی مشکی بپوشید +عکس