تاریخ انتشار: 1395/07/17 17:30
اختصاصی/
کد خبر: 256895

حواشی دیدار فجر سپاسی شیراز-ملوان بندر انزلی

دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان انزلی در رقابت های فوتبال دسته اول کشور حاشیه های زیادی به دنبال داشت که می توان به خود زنی بازیکن فجر و درگیری مایلی کهن، سرمربی تیم ملوان با هوادارانش اشاره کرد.
حواشی دیدار فجر سپاسی شیراز-ملوان بندر انزلی

به گزارش  سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت .

حواشی این بازی با اخراج علی غلامرضا پور بازیکن فجر دردقیقه ۲۹ بازی رقم خورد که منجربه اعتراض تماشاگران شد و متعاقب آن نیز داریوش صبوری مربی تیم فجر هم از روی نیمکت تیم اخراج شد.

پس ازاینکه بازیکن تیم فجر از بازی اخراج شد به رختکن رفت و با شکستن شیشه رختکن،رگ دست خود را برید که با اورژانس روانه بیمارستان شد.

در پایان بازی محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان که مورد اعتراض تماشاگران تیمش قرار گرفته بود به سوی آنها رفت در حالی که قصد داشت از فنس های کناره زمین بالا برود با دخالت نیروی انتظامی از این کار منصرف شد.

سرمربی تیم ملوان نیز با برخی از نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه که قصد آرام کردن وی را داشتند، درگیری لفظی پیدا کرد.

اعتراض تماشاگران تیم فجر نیز به مانند هفته های گذشته ادامه داشت و مدیرعامل این باشگاه به سمت تماشاگران رفت تا آنها آرام کند اما این امر فایده نداشت.

تماشاگران تیم فجر از دقیقه ۵۰ شروع به اعتراض کردند و خواهان تغییر دراین باشگاه شدند.

جایگاه خبرنگاران که در روز بازی قشقایی با پرسپولیس جای نشستن خبرنگاران نبود، در این بازی تنها یک خبرنگار حضور داشت که او هم برای ایرنا خبر تهیه می کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyenn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال لیگ برتری های لیگ یک گلی در بر نداشت