تاریخ انتشار: 1395/08/17 21:51
فکری:
کد خبر: 250371

شرایط نساجی اصلا خوب نیست/ تا مالک بالای سر تیم نباشد اوضاع همین است

محمود فکری سرمربی تیم نساجی در خصوص اتفاقات پیش رو در قائمشهر می‌گوید تا زمانی که مالک بر سر تیم نیاید اوضاع همچنان همین خواهد بود.
شرایط نساجی اصلا خوب نیست/  تا مالک بالای سر تیم نباشد اوضاع همین است

 سرمربی نساجی در گفت و گو با فرتاک ورزشی درباره تصمیمش در خصوص عباس‌زاده و عدم حضورش در تمرینات گفت: درباره عباس‌زاده در حال حاضر هیچ صحبتی ندارم و فقط می‌گویم که بعد از دیدارمان مقابل بادران تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت. 

او در رابطه با دیدار با بادران گفت: شرایط ما اصلا خوب نیست، همین که بچه‌ها در تمرین حاضر می‌شوند و با این شرایط کار می‌کنند جای تقدیر دارد و همه تنها دلیل نام نساجی است که شرایط را نادیده می‌گیرند و مقابل حریفان حاضر می‌شوند. امیدوارم مشکلات مالی آنها برطرف شود و مالک تیم مشخص شود تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: اینکه ما در دیدار مقابل بادران شرایط خوب است یا بد، نمی‌توان چیزی گفت ما فقط مقابل بادران به میدان می‌رویم تا اسم نساجی را حفظ کنیم و نتیجه خیلی برایمان اهمیت ندارد. مطمئنا اگر 3 امتیاز بگیریم خب خیلی خوب خواهد بود اما اگر نتیجه‌ای حاصل نشود قطعا نمی‌توان دلیل فنی دانست چون کل تیم حالت طبیعی ندارد و نتیجه‌ای که حاصل می‌شود را نمی‌توان مورد انتقاد قرار داد و با بحث فنی‌ای آن را تحلیل کرد. امیدوار هستیم که بتوانیم مقابل بادران امتیاز بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zykrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری محمود فکری درباره بدخواهان نساجی/ ابراهیمی باشگاه را به گند کشیده!