تاریخ انتشار: 1395/08/10 18:32
کد خبر: 251695

پیوس: پرسپولیس نباید اشتباهش را تکرار کند

فرشاد پیوس، بهترین گلزن تاریخ فوتبال پرسپولیس، اعتقاد دارد که تعطیل کردن تمرینات حتی یک روز هم ضرر دارد.
پیوس: پرسپولیس نباید اشتباهش را تکرار کند

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، فرشاد پیوس که در مراسم جشن سالگرد قهرمانی پرسپولیس در مسابقات جام در جام آسیا حضور پیدا کرده بود، اعتقاد دارد که تعطیل کردن تمرینات به هر شکل خطاست؛ حالا چه پرسپولیس مثل دوره گذشته بازی جام حذفی داشته باشد و یا حالاکه هیچ بازی خاصی جلوی خودش ندارد.

 

پیوس ادامه می دهد: «من نمیدانم مگر این تیم ومربیانش حرفه ای نیستند؟ تعطیلی یعنی چه؟ خب فشار تمرین را کم کنند و تمرینات تفریحی جایگزین کنند. در طول تعطیلی تمرینات بازیکنان تحت نظر مربیان نیستند و اگر اتفاق خاصی در این مدت رخ دهد، مربیان مسئول هستند.»

 

پیوس علت نرفتن خود را به مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس،حضور برخی از افرادی می داند که حضورشان برای او موج منفی به بار می آورد. پیوس می گوید: «من دوست ندارم به چنین مجالسی بروم که در آن بعضی ها دوست دارند رفتار خاصی را انجام دهند و خودشان را مطرح کنند. پیشکسوت ها باید در جاهایی مثل مسابقات فوتبال جام پیشکسوتان دور هم جمع شوند نه این که در مراسم "شو"های مختلف دور هم بنشینند.»

 

پیوس به تیم های ملی نوجوانان و جوانانبابت صعود به جام جهانی تبریک می گوید: «من از صعود این 2 تیم خوشحالم و امیدوارم این تیم ها همین طور ول نشوند و برایشان سرمایه گذاری شود.»

 

پیوس درباره مشکل کم گل زدن پرسپولیس می گوید: «ما هم هر از گاهی دچار طلسم می شدیم؛ اما بچه های امروز همیشه در حالت طلسم هستند! این همه فرصت و فقط یک گل؟ به خدا اگر این فرصت ها در دوران ما بود، در هر بازی 5 گل می زدیم. دیروز گفتم مهدی طارمی باید بیشتر روی شناخت دروازه کار کند و امروز اعتقاد دارم که سایر بازیکنان پرسپولیس مثل علی علی پور هم در زدن ضربات آخر مشکل دارند و بازی خوبشان را با گل نزدن خراب می کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyonj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخطار برانکو به طارمی و علیپور