تاریخ انتشار: 1395/10/12 00:15
کد خبر: 238996

پیام سربسته آجورلو: سروش را نمی دهیم! / کوتاه نمی آییم!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به بازیکنان تیمم گفتم اگر سه جام هم پیش روی شما بود باید هر سه جام را تصاحب می کردید و به آذربایجان می بردید
پیام سربسته آجورلو: سروش را نمی دهیم! / کوتاه نمی آییم!

به گزارش فرتاک ورزشی،درباره دیدار زیبای امروز در فولادشهر اصفهان اظهار داشت: لطف خدا شامل حال ما بود و خوشحالم با تلاش کادر فنی و بازیکنان این بازی را به سود خود به پایان رساندیم. البته جا دارد همین جا از مردم عزیز و محترم  اصفهان قدردانی کنم و به خاطر تقدیم دو تیم خوب یعنی سپاهان و ذوب آهن به فوتبال ایران به آنها تبریک بگویم. ضمنا از برادر عزیزم آقای آذری تشکر می کنم. این شکست چیزی از ارزش های این مرد بزرگ و این باشگاه باسابقه کم نمی کند. آنها جانانه بازی کردند. اصفهان نصف جهان است و همیشه سربلند خواهد ماند. مردم اصفهان کمک های بسیاری را به فوتبال ایران داشته اند.

وی افزود: همه ما خوشحالیم که تراکتورسازی این فصل با بازی های خوب خود نظر همه مردم ایران را  جلب کرده است. ما در دو جام مدعی هستیم و جا دارد به برادر عزیزم آقای قلعه نویی و همکارانشان خسته نباشید بگویم. همچنین با بازیکنان پرتلاش تراکتورسازی. بنده امروز در رختکن به آنها گفتم که حتی اگر به جای دو جام سه جام هم پیش روی ما بود باید هر سه جام را تصاحب می کردیم و به مردم آذربایجان تقدیم می کردیم. آذربایجانی که سر ایران است. مطمئنا ما در مسیر کسب دو جام کوتاه نمی آییم.

آجورلو درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی بازیکن این تیم خاطرنشان کرد: امروز دقایقی در همان زمین چمن ورزشگاه فولادشهر با سروش گفت وگو کردم. سروش معتقد بود با اطلاعاتی که به او رسیده چند ماه دیگر از خدمت سربازی اش باقی مانده اما با اطلاعاتی که بنده دارم خدمت سربازی این بازیکن تمام است.  او قبلا 6 ماه اضافه خدمت داشته که بخشیده شده است. امروز هم به خود او گفتم که همه تلاشم را می کنم تا بحث سربازی او حل وفصل شود. من نمی خواهم به سروش ظلم شود. او بازیکن توانمند و موثری است و قطعا در مسیر قهرمانی تراکتورسازی در دو جام کمک بسیاری به ما خواهد کرد. ما به این بازیکن نیاز داریم. 

وی اذعان داشت: بنده به دلیل در پیش بودن بازی مهم خودم شخصا با این بازیکن مذاکره نکرده بودم و فقط هفته قبل فردی که خودش را مدیر برنامه های سروش رفیعی معرفی می کرد به دیدار ما آمد. اکنون نیز نمی خواهیم خدایی ناکرده این بازیکن بیش از زمان مقرر سرباز بماند. تلاشم را خواهم کرد و قطعا پس از حل این مشکل مذاکرات خودمان را با او انجام خواهیم داد تا به عنوان بازیکن آزاد با او به توافق و تفاهم برسیم یعنی اگر قرار است با او توافقی داشته باشیم از طریق بحث سربازی اش نباشد. 

آجورلو در پایان گفت: امروز به سروش رفیعی گفتم تو هم مثل محمدعلی پسر من هستی. همانطور که دوست ندارم در حق پسرم ظلمی شود نخواهم گذاشت که به تو هم ظلم شود. البته مسوول نظام وظیفه بنده نیستم اما براساس اطلاعاتی که بنده دارم خدمت سربازی سروش رفیعی به پایان رسیده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456jbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فردا؛  روز موعود سروش و پرسپولیسی‌ها