تاریخ انتشار: 1395/12/11 10:47
کد خبر: 225972

زنگ خطر برای پرسپولیس! بیرانوند آماده نیست؛ سناریوی تلخ تکرار می شود؟

در دیدار برابر استقلال روی سه موقعیت حریف سه بار دروازه خود را باز شده دید و در دیدار برابر الوحده هم این اتفاق تکرار شد.سنگربان پرسپولیس این روزها آماده نیست و چه بسا اتفاقات تلخ فصل قبل برای سرخ پوشان تکرار شود.
زنگ خطر برای پرسپولیس! بیرانوند آماده نیست؛ سناریوی تلخ تکرار می شود؟

هواداران پرسپولیس فصل قبل تا آستانه کسب عنوان قهرمانی پیش رفتند اما در نهایت به خاطر گل های زیادی که دریافت کردند قهرمانی را به استقلال خوزستان دادند.

بعد از جذب علیرضا بیرانوند خیال هواداران پرسپولیس از خط دروازه راحت شد. بیرانوند به لطف خط دفاعی مستحکم سرخ پوشان آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشت و در کلین شیت های زیادی کرد اما به نظر می رسد که او این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی برد.

سنگربان پرسپولیس در 4 دیدار اخیر سرخ پوشان 7 گل دریافت کرده است و این به خوبی نشان می دهد که او آماده نیست. در دیدار برابر استقلال بیرانوند روی سه توپی سه بار دروازه اش باز شد و در دیدار برابر الوحده هم حریف تنها دو موقعیت داشت که هر دو به گل تبدیل شد.

بیرانوند پرسپولیس بسیار متفاوت با بیرانوند نفت شده است. حداقل این را در دیدارهای اخیر پرسپولیس به وضوح می توان مشاهد کرد. اعتراض معنادار برانکو به بیرانوند در تمرین هم نشان داد که سرمربی سرخ پوشان از عملکرد سنگربان ملی پوش خود راضی نیست. به نظر می رسد که اثرات شکست در داربی هنوز سنگربان پرسپولیس را رها نکرده است.

پرسپولیس اگر می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گیرد و در رقابت های لیگ برتر هم جام قهرمانی را بالای سر برد باید در خط دروازه بهتر از این ظاهر شود. بیرانوند تمرکز خود را از دست داده و مثل قبل آماده نیست. اگر قرار باشد که با هر موقعیتی دروازه بیرانوند باز شود پس دیگر او چه وظیفه ای به عنوان دروازبان دارد؟

پرسپولیس دروازبان آماده دیگری به نام رادوشویچ را روی نیمکت خود دارد و این احتمال زیاد است که برانکو برای هشدار دادن به بیرانوند او را نیمکت نشین کند. آنچه که روشن است این است که بیرانوند این روزها آماده نیست و این اصلا خبر خوبی برای سرخ پوشان در روزهای حساس لیگ برتر نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459o7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعریف و تمجید رادوشوویچ از بیرانوند: من نیمکت نشین بهترین دروازه بان ایرانم!