تاریخ انتشار: 1395/11/30 20:05
کد خبر: 228248

سربازهای پرسپولیسی و تمرین و دیگر هیچ!

احمد نوراللهی و امید عالیشاه که در روزهای بعد از جنجال مربوط به نقل و انتقالات تراکتورسازی در جلسه‌های تمرینی این تیم حاضر نبودند، حالا دوباره با تیم ژنرال تمرین می‌کنند.
سربازهای پرسپولیسی و تمرین و دیگر هیچ!

بازگشت این دو ستاره به تراکتورسازی، به معنای منتفی‌شدن جدایی آن‌ها از باشگاه است اما هرگز به این معنی نیست که آن‌ها می‌توانند در لیگ برتر برای تراکتورسازی به میدان بروند. دوران سربازی هافبک‌های سابق پرسپولیس، فعلا با تمرین‌کردن در تراکتور سپری خواهد شد تا زمانی که ابعاد پرونده باشگاه به شکل دقیقی مشخص شود.

در نگاه اول، شرایطِ‌ احمد و امید چندان نگران‌کننده به نظر نمی‌رسد. آن‌ها با تیم تمرین می‌کنند و مجبور نمی‌شوند فشار بازی‌ها را تحمل کنند. آن‎ها در تیم عضویت دارند اما زیر ذره‌بین قرار نمی‌گیرند و  در  مصائب باشگاه سهیم نمی‌شود. با این وجود نباید از یاد برد که این دو مهره برای آسایش به تراکتور نرفته‌اند. آن‌ها از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس، به قانون سربازی گریختند تا در تراکتور  فرصت بازی و درخشش به دست بیاورند و شانس‌شان را برای حضور در تیم ملی محک بزنند. این تعلیق چندماهه، ضربه بزرگی به آینده فوتبال آن‌ها خواهد زد.  نوراللهی و عالیشاه تا پایان فصل روی همین ریسمان نامطمئن راه خواهند رفت و از آن به بعد، همه چیز بستگی به تصمیم فیفا دارد. اگر قرار به تمدید محرومیت تراکتور باشد، یک بن‌بستِ جدید برای این دو بازیکن شکل می‌گیرد و اگر پای بخشش تراکتور وسط باشد، احمد و امید نیز بالاخره می‌توانند به زندگی عادی فوتبالی‌شان برگردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459xjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی و عالیشاه شانس آوردند که مقابل پرسپولیس محروم بودند