تاریخ انتشار: 1396/02/19 16:29
کد خبر: 211872

شخصیت جدید تیم منصوریان در بازی امشب

استقلال جوانتر خواهد شد

بعید نیسـت که شرایط خاص این بازی منصوریان را به بازی گرفتن از بازیکنان جوان ترغیب کند. استقلال اکنون دارای ظرفیتی است که می تواند از بازیکنان جوان بهره بگیرد. بازیکنانی همچون نورافکن که البته این اواخر غالبا در ترکیب اصلی قرار گرفته یا فرشید اسماعیلی و بهنام برزای.مجید حسینی هم از جمله بازیکنانی است که شانس بازی دارد و می تواند در قلب دفاع  آبی ها قرار بگیرد.

میاد زکی پور و مجتبی حقدوست هم از جمله جوان هایی هستند که هرگاه به ترکیب اصلی استقلال وارد شدند، نمایش قابل قبولی داشته اند. بازی امشب مجال ایده آلی است تا منصوریان قدری ترکیب استقلال را جوان کند و بازیکنانش را با فضای بازی در لیگ قهرمانان آسیا آشنا کند. بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در چنین میدان هایی داشته اند و با فضای بازی در لیگ قهرمانان آسیا آشنا نیستند.

آبی پوشان پایتخت تا رسیدن به نقطه مهمی در لیگ قهرمانان آسیا راه بسیاری دارد و اگر منصوریان و شاگردانش به واقع مصرند که از آسیا دست پر برگردند باید با تجربیات مناسبی گام به رقابت های دشوار آتی بگذارند. استقلال که صعودش از گروه به تقریب قطعی است در مرحله بعد به مصاف تیم العین خواهد رفت. دیداری که پیروزی در آن شخصیت تازه ای به تیم منصوریان خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k7mq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منصوریان: برابر التعاون هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست