تاریخ انتشار: 1396/03/08 18:35
کد خبر: 207600

ثروتمندترین شهر ایران در حسرت 1 ورزشگاه نیمه استاندارد می‌سوزد

تمامی مردم خوزستان سه شنبه 12 اردیبهشت ماه امسال را بخوبی در خاطر دارند .
ثروتمندترین شهر ایران در حسرت 1 ورزشگاه نیمه استاندارد می‌سوزد

به گزارش فرتاک ورزشی، روزی که تیم فوتبال شهرداری ماهشهر ، بالاخره پس از 7 سال تلاش بی وقفه و تنها با حمایت تماشاگران این شهر آخرین پله های ترقی را طی نمود و با پیروزی 1 بر 0 مقابل برق نوین شیراز به لیگ دسته 1 لبخندی ملیح زد .

در آن مسابقه مسولین زیادی کنار زمین حضور داشتند که اگر می خواهید نام تک تک آنان را بدانید ، می توانید به فیلم و عکس های روز مسابقه و خبر های آن روز سایت ها و روزنامه ها مراجعه نمایید . همان مسولینی که بخاطر صعود تیم شهرداری گزارش عملکرد نوشته و این موفیقت ها را جز سوابق کاری خویش محسوب نمودند تا نزد بالادستی ها حسابی پز بدهند . (( حال آنکه با این صعود مسرت بخش ، عده ای از آنان فقط از آب گل آلود جراحی و زهره ماهی و عبدالمای گرفته و با وعده وعید های توخالی ، راجع به تجهیز ورزشگاه شهدا در روزنامه ها و سایت ها جلب توجه نموده و کمی بر شهرت و اعتبار خویش افزوده اند . اما حال که قریب به 1 ماه از آن تاریخ گذشته ، نه تنها خشتی برای احداث جایگاه ویژه کار نشده ، بلکه 11 مورد ایراد اساسی ورزشگاه نیز تا بدین لحظه به قوت خویش باقی مانده است .

پس کجاست آن وعده های سر خرمنی مسولین حاضر در آن مسابقه ؟

آیا این آقایان طی این مدت سری به ورزشگاه زده اند ؟

مگر نه اینکه آقای (( سعید فتاحی )) رییس مسابقات لیگ های فوتبال ایران صراحتا اعلام نمود که این ورزشگاه شرایط میزبانی در لیگ 1 را ندارد ؟

هر کسی که در طول دوران زندگی اش حتی یکبار زیر خربزه یا سرنوشابه ای شوت نزده باشد نیز ، بر صحبت های جناب فتاحی صحه می گذارد .

آیا تا 20 مرداد و شروع لیگ 1 فرصت زیادی باقی مانده ؟

آیا با این سهل انگاری و بی تدبیری ها ، اعمالتان در ماه رمضان مورد قبول خدای متعال قرار خواهد گرفت ؟

آیا آه مردم روزه دار ماهشهر ، امیدیه ، هندیجان و سربندر گریبانگیرتان نخواهد شد ؟

پس کجاست آن غیرت و تعصب خوزستانی ؟

روابط دوستانه ، برش و قدرت آن میز و صندلی های شما کجا رفته است ؟

ترسم از این است که افرادی بدخواه شما را دلسرد نموده تا فوتبال ماهشهر نابود و امتیاز لیگ 1 از این شهر سلب شده یا اینکه در خوشبینانه ترین حالت مسابقاتش به میزبانی شهری دیگر برگزار شود .

یعنی مردم ماهشهر اینقدر بدبخت بوده و مظلوم واقع شده اند که بی تفاوتی و بی کفایتی عده ای کارنابلد سبب آزرگی خاطر آنان شود ؟

آقایان مواضعتان را تا موقع افطار مشخص نمایید . اگر نمی توانید کار کنید ، وعده وعید نداده یا اینکه عکس های یادگاری را پاره نموده و آنچنان مصاحبه نکنید که گویا گل های برتری ساز و صعود این تیم را شما به ثمر رسانده اید و یا اینکه شماها بوده اید که در گرما و سرما در روی سکوها تیم را تشویق نموده اید . البته 1 راه بهتر نیز باقی مانده و آن هم اینکه محترمانه استعفا داده و کار را به کاردان بسپارید .

اگر هم می دانید که لذت نشستن پشت میز و صندلی ها مانع دل کندن شما از پست و سمت هایتان می شود ، به مردم غیور و با شرافت این چند شهر صریح و شفاف اعلام نموده تا خودشان دست به کار شده و خشت خشت ورزشگاه را با پول های کارگری حاصل از عرق های ریخته شده و دستان پینه بسته در منطقه ویژه ساخته و آن به استاندارد های لازم نزدیک نمایند . منظورم همان مردمی است که پتروشیمی هایی با آن عظمت را بنا نهاده و از کمترین خواسته خویش که 1 ورزشگاه است محرمند . 

در انتها باز هم خاطر نشان میکنم :

 آقایان لطفا شهامت داشته و صریحا اعلام نمایید که چند چند هستید ؟

و اما در این ماه مبارک پس از خدای متعال چشم امیدمان به همکاری و روابط دوستانه جناب (( علی گلمرادی ، منصور قمر و غلامحسین کمایی )) است . هیچ اشکالی ندارد که این عزیزان از مسولین پتروشیمی ها نیز کمک گرفته تا روند کار تسریع پیدا کند .

(( ای کاش پست و سمتی می داشتم تا می توانستم به مردم ماهشهر و تیم شهرداری خدمتی شایسته نموده و نگذارم در 20 مرداد ماه اشک در چشمان این مردم نازنین حلقه بزند . اما افسوس که تنها سلاح من خودکاری بیش نیست )) .

نویسنده: محسن بابادی(کارشناس و تحلیلگر فوتبال ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kqgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصلاحی: برخی با سیاه‌نمایی و هتک حرمت هم نتوانستند کاری کنند
اختصاصی| مصاحبه تند مربی شهرداری ماهشهر علیه باشگاه برق جدید؛

شهرداری ماهشهر به لیگ یک صعود کرد
اختصاصی| بازی جوانمردانه داماش را کسی فراموش نخواهد کرد؛

سرگردانی تیم شهرداری ماهشهر در گیلان
اختصاصی| برای بازی با داماش؛