تاریخ انتشار: 1396/02/06 15:26
اختصاصی| به دلیل تداخل با مراسم هفتم پدر مالکان؛
کد خبر: 214700

خونه به خونه حاضر به بازی با نساجی نیست

تیم خونه به خونه در بازی معوقه با نساجی حاضر نخواهد شد و طبیعی است بعد از عدم حضور تیم خونه به خونه در این بازی نتیجه بازی 3-0 به سود تیم نساجی اعلام شود.
خونه به خونه حاضر به بازی با نساجی نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، دیروز غروب کمیته استیناف اعلام کرده بود این بازی باید در استادیوم بدون تماشاگر شهدای هفتم تیر بابل تکرار شود. هنوز خونه به خونه ای ها به این رای اعتراض نکرده اند و این پاسخ کمیته استیناف در اعتراض به رای صادره از سوی کمیته انضباطی توسط باشگاه نساجی بود. 

پیش تر تیم خونه به خونه در اعتراض به رای صادره اعلام کرده بود در دو هفته پایانی حاضر نخواهد شد اما از آنجایی که پی برده بود عدم حضور در دو بازی باعث سقوط این تیم به دو رده پایین تر یعنی دسته سوم می شود در بازی با ملوان به میدان رفت و حالا در هفته پایانی هم از تیم خیبر پذیرایی خواهد کرد اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد حاضر به برگزاری دیدار معوقه با نساجی نیست. 

کمیته مسابقات روز جمعه برای برگزاری این دیدار معوقه برنامه ریزی کرده است. روزی که مالکان باشگاه بابلی، مراسم هفتم پدر فوت شده خود را برگزار خواهند کرد و طبق شنیده‌ها، حاضر به بازی در این روز نیستند و از فدراسیون خواستند تا زمان این بازی را به زمان دیگری موکول کند.

بازی های هفته پایانی لیگ یک هم دوشنبه آینده برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kx6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاسی بازی کمیته انضباطی درخصوص رای دیدار خونه به خونه و نساجی
اختصاصی| هر چه تصمیم عجیبه مال تو؛

دیدار خونه به خونه و نساجی تکرار می‌شود
سایت فدراسیون فوتبال خبر داد؛

رای دربی مازندران به سود تماشاگران
اختصاصی| از نتیجه بازی همچنان خبری نیست؛

مازندران در فصل بعد لیگ یک سه نماینده خواهد داشت
اختصاصی| اوج هیجان در سه شهر همجوار مازندران؛