تاریخ انتشار: 1396/01/14 09:21
کد خبر: 219748

خوزستانی‌ها در آسیا فوق العاده کار کردند

در اولین تجربه آسیا دور رفت را با اقتدار و صدرنشینی به پایان بردند تا همین عملکرد باعث تعریف و تمجید کارشناسان afc از قهرمان خوزستانی ایران شود.
خوزستانی‌ها در آسیا فوق العاده کار کردند

 استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی ایران در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از انتظار نتیجه گرفت تا جایی که شروع رویایی این تیم با تعریف و تمجیدهایی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کارشناسان لیگ قهرمانان روبرو شد.


در شرایطی که دور برگشت رقابت های مرحله گروهی از هفته آینده آغاز خواهد شد و سیروس پورموسوی و شاگردانش باید در دوحه به مصاف لخویا بروند توئیتر afc در بخش لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به وضعیت گروه B نوشت:« استقلالی های خوزستان در اولین تجربه آسیایی خوددر لیگ قهرمانان فوق العاده کار کردند و آمار آنها در این بازی ها نشان می دهد تیمی قابل احترام و قدرتمند هستند».


Afc در ادامه گزارش خود از استقلال خوزستان جدولی از آمارهای خوب شاگردان پورموسوی منتشر کرد که نشان می داد این تیم با سه گل زده ، 14 شوت به سمت دروازه حریفان، 529 پاس، 160 دوئل موفق، یک گل خورده و دو کلین شیت آماری استثنایی از خود در پایان دور رفت به جا گذاشته و لقب بهترین نماینده ایران در رقابت ها را به خود اختصاص داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kyxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


AFC: برد خوزستان بر عربستان تاریخی بود