تاریخ انتشار: 1395/08/05 12:57
کد خبر: 252996

پیشنهاد استقلال به رامین رضاییان

خانه نشینی یک ماهه علیرضا بیرانوند سوژه اصلی روزنامه های ورزشی امروز( چهارشنبه ۵ آبان) است. استقلال جوان هم حتی این سوژه را از دست نداده و آن را به شوخی گرفته است
پیشنهاد استقلال به رامین رضاییان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،خبرورزشی عکس عیادت رامین رضاییان از منصور پورحیدری را عکس یک خود کرده و از قول رضاییان نوشته که او از استقلال هم پیشنهاد داشته و پورحیدری به دنبال استقلالی کردن رامین بوده است. خبرورزشی خبر داده فرهاد مجیدی از اینکه شماره ۷ به بختیار رحمانی رسیده ناراضی است و معتقد است این شماره باید به یک بازیکن خوش اخلاق می رسید. این روزنامه خبر مصدومیت علیرضا بیرانوند را هم با یک شعر فکاهی پوشش داده است.

 

گل برای تیتر یک خود به سراغ مصدومیت علیرضا بیرانوند رفته و به بحران شماره یک تیم ملی اشاره دارد. این روزنامه خبر داده با مصدومیت سینا عشوری احتمال رفتن احمد نوراللهی به تراکتورسازی بیشتر شده است.

 

ابرارورزشی صعود تیم جوانان به جام جهانی را به صورت مفصل پوشش داده است و از این تیم قهرمانی خواسته است. انتقادهای جدید کارلوس کی روش دیگر تیتر صفحه یک ابرارورزشی است.

 

پیروزی صحبت های وحید امیری را تیتر یک کرده است. این روزنامه به سراغ مدرک مربی گری علیرضا منصوریان رفته و عنوان کرده مربی استقلال که مدرک مربی گری بین المللی ندارد چگونه می گوید از انگلیس پیشنهاد داشته است.

 

استقلال جوان رضایت منصوریان از مدافعان برزیلی تیمش را تیتر یک کرده است. مصدومیت بیرانوند هم سوژه مناسبی به روزنامه آبی ها داده و استقلال جوان حسابی سربه سر گلر حریف گذاشته است. این صحبت همسر منصور پورحیدری درباره کمک نکردن باشگاه استقلال به پورحیدری هم در صفحه یک استقلال جوان دیده می شود.

 

روزنامه ۹۰ هم به سراغ صحبتهای وحید امیری رفته و آن را تیتر یک کرده است. این روزنامه گزارش داده چند ستاره پرسپولیس می خواهند برانکو را زمین بزنند.

 

دست شکسته وبال گردن کی روش وبرانکو تیتر یک ایران ورزشی است که به مصدومیت علیرضا بیرانوند اشاره دارد. ایران ورزشی انتقادهای جدید سرمربی تیم ملی را هم در صفحه یک خود بازتاب داده است.  این روزنامه خبر داده اوکراینی های پرسپولیس در نیم فصل از این تیم می روند.

 

شوت در صفحه یک پرخبرش به مصدومیت علیرضا بیرانوند و محسن بنگر توجه کرده است. تیتر اصلی این روزنامه حمله کی‌روش به زرنگ خیابانی است. درگیری فیزیکی تمرین سیاه‌جامگان هم دیگر خبر صفحه یک شوت است.

 

هدف هم مصدومیت بیرانوند را با شعری به سبک این بازیکن پوشش داده است. درگیری سیاه جامگان و عیادت رضاییان از پورحیدری دیگر اخبار هدف است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45l7zx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برانکو و اگر و اماهایی که برای ادامه لیگ با آن روبرو است