تاریخ انتشار: 1395/07/04 15:15
اختصاصی/
کد خبر: 259448

تحلیل دیدار ملوان-مس کرمان/ کرمانی ها به حقشان در انزلی نرسیدند

تقابل دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان در نهایت به سود یاران مایلی کهن در ملوان خاتمه یافت.
تحلیل دیدار ملوان-مس کرمان/ کرمانی ها به حقشان در انزلی نرسیدند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در یکی از حساس ترین بازی های لیگ یک در هفته هشتم، تقابل یاران ابراهیم زاده و مایلی کهن به نحوی به پایان رسید که نارنجی پوشان کرمانی به حقشان که حداقل یک امتیاز مسابقه بود نرسیدند و با دست خالی به خانه شان بازگشتند.

در این دیدار که شش موقعیت خطرناک نسیب کرمانی ها شد و چهار موقعیت خطرناک برای ملوانان به ثبت رسید، دو تیم حملات خوبی را روی دروازه ی یکدیگر پی ریزی کردند و در نهایت این تماشاگران بودند که با رضایت کامل به خانه هایشان بازگشتند.

ملوانان روی اشتباه مسی ها به گل رسیدند و 1-0جلو افتادند و به لاک دفاعی فرو نرفتند و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند توانست در ادامه روند رو به جلوشان، توسط حسین شنانی به گل دوم هم برسند. البته نباید از تغییر سیستم ملوانان در این بازی به همین سادگی عبور کنیم. تغییر سیستمی که ابراهیم زاده را برای مهار آن به فکر فرو برد و همین تغییر سیستم سبب شد تا ملوانان فاتح جدال لیگ برتری های سابق شوند.

ملوان در هفته های گذشته از جناح راست حمله می کرد و بیشتر تمرکز این تیم روی شوت از راه دور بود، اما در این بازی علاوه برا نفوذ از کناره ها، در ضربات ایستگاهی فوق العاده عمل کردند و بارها و بارها خطرهای خوبی را روی دروازه ی حریف ایجاد کردند.

در آن سوی میدان اما، یاران ابراهیم زاده گرچه به حقشان در انزلی نرسیدند، اما باتوجه به قدرت بالای بازیکنانش در استفاده از توپ های هوایی، خیلی خوب به دروازه ی حریف نزدیک می شدند و از ضربات ایستگاهی نیز همانند ملوانان استفاده کافی را می بردند.

در پایان اما نباید از تعویض های دو تیم نیز به سادگی عبور کنیم. جایی که ابراهیم زاده با ورود بازیکنان سرعتی سعی بر نفوذ از کناره ها داشت، که مایلی کهن با ورود مدافعین باتجربه و همچنین هافبک های تازه نفس، نقشه ابراهیم زاده را خنثی کرد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45llgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چگونه مس کرمان مقابل ملوان شکست خورد/ تحلیلی بر آغاز بحران در کرمان
اختصاصی/