تاریخ انتشار: 1395/07/16 15:20
کد خبر: 257148

تیم کی روش هنوز زیاد خطا می کند اما محتاط تر شده ایم

تیم کی روش هنوز زیاد خطا می کند اما محتاط تر شده ایم

به گزارش فرتاک ورزشی، برخلاف دو بازی ابتدای تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018، شاگردان کی‌روش در بازی با ازبکستان نسبتا خطاهای کمتری در بازی مرتکب شدن و موفق شدند در یک بازی مهم بدون دریافت هیچ کارت زردی زمین را ترک کنند. خارج نشدن کارت زرد از جیب ویلیامز استرالیایی برای بازیکنان ایران باعث شد تا تیم ملی در بازی با کره‌جنوبی همه نفرات خود را دراختیار داشته باشد و بدون هیچ محروم در مهم‌ترین بازی سال 95 شرکت کند.

مهم‌ترین نکته انضباطی تیم ملی در بازی با ازبکستان دوری ملی‌پوشان از درگیری‌ها و زد و خوردهای بی‌مورد بود. همین عامل باعث شد تا اولین بازی بدون کارت برای تیم ملی ثبت شود؛ این درحالی است که تیم ملی در بازی‌های قبلی به ترتیب  3 و 1 کارت زرد دریافت کرده‌بود.

نگاهی به میزان خطاهای مرتکب‌شده تیم کی‌روش هم نشان می‌دهد که ملی‌پوشان در هر بازی محتاط‌تر از قبل می‌شود و با کاهش خطاهای خود در هر بازی، احتمال دریافت کارت و به تبع آن محروم شدن را هم پایین‌تر بیاوردند. شاگردان کی‌روش در بازی با قطر 20 خطا، در بازی با چین 15 خطا و در بازی با ازبکستان در ادامه روند کاهشی خود 13 خطا مرتکب شدند.

 

photo_2016-10-07_04-18-19

با این حال مجموع 48 خطا تیم ملی ایران در این 3 بازی باعث شده تا ایران بالاتر از همه‌ی کشورهای دیگر حاضر در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی، بالاترین میزان خشونت را داشته‌باشد. اما نکته‌ی جالب اینجاست که ایران درحالی پرخطاترین تیم حاضر در رقابت‌ها است که کمترین کارت زرد دریافتی را هم داشته‌است.

تیم ملی در این 3 بازی مجموعا فقط 4 کارت زرد دریافت کرد تا در کنار استرالیا و ازبکستان از همه‌ی کشورها کمتر کارت دریافت کرده‌باشد. از لحاظ دریافت کارت، کره‌ای‌ها از همه جلوتر هستند؛ دریافت 7 کارت زرد و 1 کارت قرمز باعث شده تا آن‌ها در بازی چهارم خود برابر ایران، دو محروم داشته باشند. عراق هم با دریافت 7 کارت زرد در رده بعدی قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lvgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد قلعه نویی / اتحاد ملی فراموش شده است