تاریخ انتشار: 1395/07/16 11:43
اختصاصی/
کد خبر: 257200

بیاتی نیا: تلاش می کنیم تا اسم راه آهن را مجددا زنده کنیم

مهاجم تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که مجددا اسم راه آهن را به سطح اول فوتبال ایران برگردانیم.
بیاتی نیا: تلاش می کنیم تا اسم راه آهن را مجددا زنده کنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محسن بیاتی نیا مهاجم کهنه کار راه آهن تهران درخصوص تیمش به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: با در دست گرفتن تیم توسط دادگستری و دادن قول هایی به بازیکنان اوضاع تیم بهبود خواهد یافت و امیدوارم بعد از بازی با آلومینیوم اراک و گرفتن نتیجه مناسب، آنها به تعهداتشان عمل کنند. 

وی درخصوص شرایط تیمش در لیگ یک گفت: شرایطمان بعد از دو بردی که داشتیم خیلی خوب شده بود اما در بازی مقابل خونه به خونه نتیجه را آنطور واگذار کردیم که یک اتفاق بود و برای هر تیمی احتمال دارد رخ بدهد. در آن دیدار روز بد ما بود و روز خوب خونه به خونه ای ها؛ در کل بچه ها خوب بودند و تنها به دلیل دریافت گل زودهنگام بچه ها تمرکزشان را از دست دادند، آن بازی برای گذشته است و ما فراموشش کردیم. در این دو هفته تمرین های خوبی انجام دادیم و برای رویارویی با آلومینیوم آماده هستیم. این بازی در زمین خودمان است و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: راه آهن یک تیم ریشه دار و اسمی است و حالا به هر دلیل به لیگ دسته اول سقوط کرده باید تلاش شود تا دوباره به جایگاه اصلی اش برگردد. سال ها برای حفظ شان و شخصیت این تیم تلاش شده و فوتبالیست های بزرگی را به تیم ملی و تیم های پرآوازه معرفی کرده است. به نظرم در بین تیم های حاضر در لیگ یک راه آهن جز تیم ها با شخصیت و دیسیپلین است، تیم های بزرگی مثل یوونتوس یک سال در لیگ دسته اولشان حضور داشتند اما با شخصیت بودند و بازیکنان بزرگش هم با آن تیم به دسته پایین تر رفتند و نشان دادند چقدر پای بند هستند به قرارداد و اعتقاداتی که به این تیم داشتند، همیشه یوونتوس را برای دوستانم در راه آهن مثال می زنم. تیمی که امتیازش را کسر کنند و برود پایین، چون شخصیت دارد دوباره به سطح اول فوتبال برمی گردد. این برگشت به خودی خود صورت نمی گیرد و باید همه دست به دست هم دهند تا راه آهن بار دیگر به لیگ برتر برگردد، این موضوع به خودی خود و با تلاش تیمی صورت نمی گیرد بلکه باید همه جانبه حمایت شود چراکه پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد. 

بیاتی نیا در پایان به جام حذفی اشاره کرد و گفت: جام حذفی برای همه تیم ها مهم است و اگر کسی بگوید که مهم نیست اشتباه کرده چون یکی از راه های رسیدن به قهرمانی است. من نمی گویم تیم ما می تواند قهرمان شود چون تیم های سرسخت زیادی در این رقابت ها حضور دارند که همه آنها مدعی هستند. ما تمام تلاشمان را می کنیم که مجددا اسم راه آهن را به سطح اول فوتبال ایران برگردانیم و شخصیت لیگ برتری بودنمان را نشان دهیم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lvx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیک سیرت: می خواهیم مقابل آلومینیوم پیروز شویم
اختصاصی/