تاریخ انتشار: 1396/07/01 16:05
کد خبر: 181496

مسلمان و رقیبی به نام بشار رسن

فرشاد احمدزاده پا به توپ پیش رفته، توپ او به هر نحوی توسط مدافعان سپاهان گرفته می‌شود، مسلمان در چند قدمی صحنه است و نظاره‌گر. تنها نگاهی به این اتفاق می‌اندازد، می‌ایستد تا شاهد این باشد که بازیکنان سپاهان توپ را از چند قدمی او گرفته و با یک پاس تبدیل به ضدحمله کنند. در تمام این مدت مسلمان ایستاده است!
مسلمان و رقیبی به نام بشار رسن

این تصویری است که می‌تواند گویای عملکرد مسلمان در نیمه اول بازی پرسپولیس و سپاهان باشد. بازیکنی کم‌تحرک که در شرایطی که هافبک‌های سپاهان با پرسینگ شدید مانع از شکل‌گیری بازی پرسپولیس شده‌اند، تلاش چندانی برای تحرک بخشیدن به خط میانی پرسپولیس نمی‌کند. اکثر پاس‌های او پاس‌های عرضی و رو به عقب است. در بین دو نیمه احتمالا برانکو تذکرات لازم را به او می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود تا در نیمه دوم مسلمان کمی با تحرک بیشتر بازی کند. اما اولین تعویض پرسپولیس همان‌گونه که قابل پیش‌بینی است به نام او سند می‌خورد. بشار رسن به میدان می‌آید و با پاس‌های طولی خود پرسپولیس را به حرکت وادار می‌کند. گل دوم پرسپولیس را او پایه‌ریزی می‌کند. یک پاس عالی به طارمی در فضای پشت مدافعان می‌دهد که مهاجم پرسپولیس قدر آن را نمی‌داند و پایه‌گذار یک حمله جدی می‌شود که در نهایت طارمی در دو قدمی دروازه توپ را به دست دروازبان می‌زند.

در بازی با پیکان نیز رسن پس از بازی ضعیفش در نیمه اول، در ابتدای نیمه دوم چند حرکت مثمرثمر انجام داد و تازه در حال پیدا کردن خود در زمین بود که برانکو حکم به تعویض او داد. مشخص است که مسلمان یک رقیب جدی در پرسپولیس پیدا کرده. رقیبی که اگر مسلمان بخواهد همانند بازی با سپاهان به بی‌خیالی در زمین طی کند، خیلی زود جای او را خواهد گرفت‌..

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p5ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و ماراتن یک ماهه