تاریخ انتشار: 1396/07/08 23:51
کد خبر: 180400

صحبت های مورینیو درباره درخشش فلینی

مورینیو درباره درخشش فلینی صحبت کرده است.

صحبت های مورینیو درباره درخشش فلینی

منچستریونایتد عصر شنبه در ادامه بردهای ۴ گله خود موفق شد کریستال پالاس را در خانه خود با نتیجه ۴-۰ شکست دهد، این برد به لطف گل های ماتا، لوکاکو و فلینی (۲) به ثبت رسید. مورینیو بعد از کسب این برد خانگی چنین گفت:

    ترجیحم این است که برد ۴-۰ را با ۴ برد ۱-۰ عوض کنم ولی می دانم که این اتفاق ممکن نیست. از برد مقابل پالاس خوشحالم، شرایط خوبی داشتیم و کنترل بازی در دستان ما بود. فکر می کنم ۵ بازیکن سرحال و تازه نفس که در بازی با زسکا در ترکیب قرار نداشتند، توانستند تفاوت را رقم بزنند. از کار تیمی بازیکنان راضی هستم و شایسته کسب این برد بودیم.

    فلینی شخصیت خوبی دارد و بازیکن خوبی هم است، ما رابطه خیلی خوبی داریم. او صاحب شخصیتی قوی است که با سختی ها کنار آمد. بعضی ها کیفیت او را باور نداشتند، اما فلینی یک مبارز است. برای او خوشحالم، خشنودم که به فلینی کمک کردم به این سطح از بازی برسد. تلاشم این بوده که از کیفیت های فلینی وابسته به شرایط، به نفع تیم بهره ببرم.

    هنوز ۴ بازی از این فصل در خانه گذشته است، اما فصل قبل در همین ۴ مسابقه، هشت امتیاز کسب کردیم و نه ۱۲ امتیاز. خوب بازی می کنیم، اگرچه که کل ۹۰ دقیقه اینطور نیست و بعضی مواقع ثبات مان را از دست می دهیم ولی این کار همیشه آسان نیست، به خصوص بعد از بازی در میان هفته در لیگ قهرمانان اروپا. خوشحالم که فصل را قوی شروع کرده ایم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pad9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جوان ترین یونایتد تاریخ راهی میدان شد (عکس)