تاریخ انتشار: 1396/03/13 14:03
اختصاصی| وینگو مقصر است؟؛
کد خبر: 206472

ستارگان نامی گل گهر یکی پس از دیگری کوچ می‌کنند

با خروج میلاد صادقیان، ستارگان تیم فوتبال گل گهر سیرجان یکی پس از دیگری از این تیم جدا می‌شوند.
ستارگان نامی گل گهر یکی پس از دیگری کوچ می‌کنند

به گزارش فرتاک ورزشی، گل گهر سیرجان فصل گذشته بادرخشش بازیکنانی همچون اکبر صغیری، علی شهسواری، حمید گلزاری، مهرداد آوخ، میلاد صادقیان و ... توانست در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار بگیرد اما با بدشانسی، سوم شدند و از صعود به لیگ برتر باز ماندند.

تیم یک دستی که وینگو بگوویچ ساخت در عین ناباوری بازیکنان گمنام را یک شبه مشهور کرد و بازیکنانی که رقم قراردادشان کمتر از 100 میلیون تومان بود، اکنون پول‌های چند صد میلیونی تقاضا می‌کنند. همین مسئله سبب شده است تا لیست خروجی گل گهر در بازار نقل و انتقالات کمی داغ تر از لیست ورودی آن باشد.

بازیکنانی همچون مهرداد آوخ، اکبر صغیری و میلاد صادقیان به طور رسمی از این تیم جدا شدند و فصل آینده را در تیم دیگری توپ خواهد زد. وینگو فعلا فقط مهیار نوری را توانسته از مس رفسنجان خریداری کند و قرارداد مهران گلزاری را نیز با این تیم تمدید کرده است اما نکته مهم، احتمال خروج حمید گلزاری و علی شهسواری است.

شکی نیست که خروج ستاره‌های کنونی گل گهر تقصیر وینگو نیست و شاید اگر در قرارداد این بازیکنان بندی وجود داشت و یا قراردادشان دو ساله بود، اکنون گل گهر می‌توانست با حفظ شاکله تیم و اضافه کردن چند مهره خوب، فصل آینده یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر باشد.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vbwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران بگوویچ در گل گهر مشخص شدند
اختصاصی| با تمدید قرارداد با سیرجانی‌ها؛

قرارداد وینگو بگوویچ با گل گهر تمدید شد
وینگو یک سال دیگر در سیرجان؛

زور وینگو به پاشازاده نرسید؛ تساوی بدموقع برای گل گهر
اختصاصی| سه بازی و فقط یک امتیاز برای وینگو؛