تاریخ انتشار: 1396/10/26 23:27
کد خبر: 164448

خط و نشان مهاجم پیشین پرسپولیس برای استقلال

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:عزم خود را جزم کرده‌ ایم تا در برابر استقلال تهران موفق باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.
خط و نشان مهاجم پیشین پرسپولیس برای استقلال

محمدرضا خلعتبری درخصوص دیدار آتی تیمش در برابر استقلال اظهار کرد: پس از باخت بدی که در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان رقم خورد عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در برابر استقلال تهران موفق باشیم وبا دست پر اززمین خارج شویم.استقلال در نیم‌فصل دوم با شفر نتایج متفاوتی نسبت به نیم‌فصل نخست گرفته و شرایط خیلی خوبی دارد اما باید با برتری در این دیدار شانس خود را برای حضور در جمع مدعیان بالای جدول از دست ندهیم.

او تصریح کرد: در دیدار مقابل استقلال خوزستان شایسته شکست نبودیم، فکرش را هم نمی‌کردیم که در این دیدار نتیجه را واگذار کنیم، آنها فقط یک توپ به دروازه پدیده آوردند و گل شد اما توپ‌های ما توی گل نرفت.

بازیکن باتجربه پدیده با اشاره به اهمیت حضور هواداران خراسان در ورزشگاه ثامن خاطرنشان کرد: به شخصه از اتفاقاتی که در دیدار مشکی‌پوشان و پرسپولیس رقم خورد ناراحت شدم. شرایط تیم‌های مشهدی باید مثل قائمشهر، انزلی و آبادان شود که هیچ پرچمی جز پرچم تیم شهر خود ندارند. امیدوارم در روز جمعه و دیدار با استقلال دیگر اتفاقات هفته گذشته تکرار نشود.

وی گفت: تمرینات خود را از دو روز قبل استارت زده‌ایم و امیدوارم با آمادگی کامل با استقلال رقابت کنیم. با برد در مقابل استقلال تهران می‌توانیم شکست هفته قبل را به خوبی فراموش کنیم و دوباره روند خوب خود را آغاز کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wyxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وجود مشکلات فراوان چیزی از انگیزه شفر برای انجام این کار نمی کاهد