تاریخ انتشار: 1396/09/11 18:12
اختصاصی| تقابل بازنده‌ها در سیرجان؛
کد خبر: 171196

پیش بازی گل گهر-برق جدید؛ نسخه‌پیچی مهابادی!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم گل گهر سیرجان و برق جدید شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی گل گهر-برق جدید؛ نسخه‌پیچی مهابادی!

 دو تیم گل گهر و برق جدید درحالی به مصاف هم می‌روند که هفته قبل شرایط یک‌سانی را تجربه کردند. درحالی که پیش‌بینی شده بود که برق جدید بتواند از پس آلومینیوم برآید و در آن سو نیز گل گهر، شهرداری تبریز را شکست دهد، گل گهر و برق مقابل حریفان خود بانتیجه مشابه 1-0 شکست خوردند تا این هفته تقابل بازنده‌های هفته قبل را شاهد باشیم.

آخرین تقابل دو تیم:

به دلیل صعود برق جدید به مسابقات لیگ یک، این دو تیم هنوز تقابل رسمی با هم نداشته‌اند و این بازی، اولین تقابل این دو تیم محسوب می‌شود.

وضعیت مربیان دو تیم:

وضعیت مربیان دو تیم متفاوت است. داوود مهابادی با عملکردی کاملا درخشان و بی‌ادعا، موفق شده برق جدید را در قامت یک مدعی جلوه دهد و درحالی که تیم برق واقعا تنهاست، یک تنه از پس مشکلات این تیم برآید و با هدیه دادن 3 امتیاز بازی به هواداران این تیم، محبوب شیرازی‌ها شده است. در سیرجان اما اوضاع آنقدرها هم خوب نیست. پس از کش مکش در تمرینات این باشگاه، اوضاع فعلا آرام گزارش داده شده است اما نتایج نوسانی وینگو در سیرجان سبب شده تا اگر مهابادی او را شکست دهد، نیمکت گل گهر لغزش پیدا خواهد کرد و باید دید که آیا مهابادی نسخه وینگو را می‌پیچد یا خیر!

جایگاه دو تیم در جدول:

گل گهر از 15 بازی خود در لیگ، 5 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و با زدن 13 گل و دریافت 14 گل، با 21 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. برق جدید اما از 15 بازی خود در لیگ، 7 پیروزی، 5 تساوی و 3 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و با زدن 13 گل و دریافت 8 گل، با 26 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

آمار و ارقام:

* گل گهر پس از آنکه 4 هفته نباخته بود، هفته قبل باخت بدی را تجربه کرد و آنها در هفت دیدار قبلی خود، نتوانستند بیشتر از یک گل را وارد دروازه حریفان خود کنند.

* برق جدید با خوردن 8 گل، دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد. آنها گرچه چهارمین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارند، اما در بالای جدول قرار گرفته‌اند.

* گل گهر در تقابل با دیگر تیم شیرازی یعنی فجرسپاسی، 2-1 پیروز شده است. برق جدید نیز در تقابل با دیگر تیم‌های کرمانی، مقابل مس رفسنجان 2-1 پیروز شد و مقابل مس کرمان نیز 0-0 مساوی کردند.

کوبل داوری:

داور: احمد موسوی، کمک‌ها: یوسف مغروری، فرهاد فرهادپور و عباس مهدی‌زاده، ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x8zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میرزاپور از من خواست تا زیرآب بچه‌ها را بزنم تا فیکس شوم!
دروازه‌بان گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

بازیکن اسبق استقلال و نفت تهران به برق جدید پیوست
اختصاصی| اولین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک رقم خورد؛