تاریخ انتشار: 1396/07/29 19:20
کد خبر: 177124

صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی / شارژ روحی قرمزها در آستانه دربی

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی امروز «شنبه» از ساعت 16:45 به مصاف نفت طلائیه رفت.
صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی / شارژ روحی قرمزها در آستانه دربی

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت طلاییه تهران از مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:45 دقیقه امروز شنبه 29 مهر ماه 1396 در ورزشگاه آزادی با سوت سید علی آغاز شد. پرسپولیس با لباس های قرمز و تیم نفت تهران با لباس های زرد رنگ در زمین حاضر شدند. پرسپولیس در این رقابت توانست با دو گل گادوین منشا و علی علیپور به برتری برسد تا ضمن صعود به مرحله بعد جام حذفی، برای دیدار با استقلال در روز پنجشنبه آماده شود.

در دقیقه 5 مدافع نفت علیپور را متوقف کرد و یک ضربه کاشته برای سرخپوشان بدست آمد. ضربه منشا به سر بازیکن نفت برخورد کرد.  در دقیقه 8 پاس علیپور در شش قدم حریف به منشا نرسید. در دقیقه 9 حرکت خوب منشا از سمت راست به امیری رسید اما ضربه این بازیکن مهار شد و در یک رفت و برگشت ارسال انصاری از چپ به جریان بازی تبدیل شد. در دقیقه 20 حرکت خوب منشا از چپ با ضربه ای همراه شد که بار دیگر توپ در دستان گلر نفت قرار گرفت.

در دقیقه 23 یک کرنر از سمت راست برای سرخپوشان بوجود آمد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به کمال رسید که ضربه بی دقت او در دستان گلر نفت جای گرفت. در دقیقه 24 از سوی هواداران یاد هادی نوروزی گرامی داشته شد. در دقیقه 32 در صحنه هوایی خلیل زاده با آل کثیر برخوردی داشتند که بازی برای دقایقی متوقف شد. در دقیقه 37 یک ضربه کاشته برای نفت اعلام شد که ارسال توپ با سوت داور آفساید اعلام گردید.

در دقیقه 40 شوت علیپور در دستان گلر نفت جای گرفت. در دقیقه 41 یک ضربه کاشته از سمت راست برای نفت اعلام و ارسال توپ با خروج ناموفق بیرانوند همراه و یک کرنر از سمت چپ برای نفت بدست آمد. ارسال بیک زاده به ضد حمله تبدیل شد که توپ در ادامه مهار گردید. در دقیقه 44 شوت هاشمی بازیکن نفت با اختلاف از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت.داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 47 شوت علیپور از روی دروازه نفت گذشت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو تیم بدون تغییر وارد زمین شدند.در دقیقه 50 یک کرنر از سمت چپ برای سرخپوشان بدست آمد و توپ در یک رفت و برگشت به کرنر از سمت راست تبدیل شد.امینی جای خودش را به منوچهری برای نفت داد.در دقیقه 53 آل کثیر در آفساید قرار گرفت.در دقیقه 57 یک موقعیت خوب نصیب سرخپوشان شد که در انتها توپ در شش قدم به میلاد فراهانی گلر نفت رسید.در دقیقه 58 آل کثیر یک ضربه کرنر از سمت راست برای نفت گرفت.در دقیقه 60 مهاجم نفت در تله آفساید سرخپوشان قرار گرفت.

در دقیقه 61 سامان آقازمانی، کمال کامیابی نیا را با ضربه‌ای محکم متوقف کرد و از داور کارت زرد دریافت کرد. ارسال بشار را گلر حریف به پرتاب اوت دستی از سمت چپ تبدیل کرد. پرتاب امیری با ضربه سر بازیکن نفت در اختیار فراهانی قرار گرفت.در دقیقه 64 سرخپوشان از سمت چپ حرکتی را آغاز کردند که در آخرین ارسال توپ بوسیله مدافعان مهار شد.در دقیقه 71 فرشاد هاشمی جای خودش را به رضا حبیب زاده برای نفت داد.در دقیقه 72 سیامک نعمتی به جای محسن ربیع خواه برای پرسپولیس به زمین آمد.در دقیقه 73 وحید امیری از سمت راست ارسال خوبی را روی دروازه تدارک دید و ضربه دیدنی منشا با پای چپ به گل برتری سرخپوشان تبدیل شد.

در دقیقه 76 حرکت خوب علیپور از سمت چپ به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر با ضربه شجاع همراه و توپ از کنار دروازه نفت گذشت. سینا خادم پور به جای عزتی برای نفت وارد زمین شد. در دقیقه 83 گلر نفت، سیامک نعمتی را متوقف کرد و داور اعلام ضربه پنالتی نمود. ضربه علی علیپور با پای راست به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xexd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام نحوه بلیت فروشی و قیمت بلیت دیدار پرسپولیس-نفت