تاریخ انتشار: 1395/09/10 14:15
کد خبر: 246003

فوتبال روی بد و خوب دارد

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در ضربه‌ای که بازیکن استقلال به توپ زد، بعد از دفع ناقص دخسوس، توپ بدون اختیار به پای من برخورد کرد و گل به خودی محسوب نمی‌شود.
فوتبال روی بد و خوب دارد
به گزارش فرتاک ورزشی، سید محسن حسینی در مورد دیدار گسترش فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: در دیدار با استقلال دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم، در نیمه اول که تیم استقلال، بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم ما سوار بر بازی شدیم و با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی، توانستیم نتیجه را به تساوی بکشانیم.

وی افزود: در اواسط نیمه دوم متأسفانه فرناندو دخسوس اخراج شد و ما مجبور شدیم بازی را 10 نفره ادامه دهیم که این موضوع به ضرر ما تمام شد و ادامه کار را برای ما سخت کرد ولی به طور کلی ما در نیمه دوم خیلی بهتر از استقلال بودیم.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه سختی‌های خودش را دارد اما گسترش فولاد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و ما در این دیدار نشان دادیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

حسینی با اشاره به گل اول استقلال که به عنوان گل به خودی او ثبت شده، خاطر نشان کرد: در ضربه‌ای که بازیکن استقلال به توپ زد، بعد از دفع ناقص دخسوس، توپ بدون اختیار به پای من برخورد کرد و گل به خودی محسوب نمی‌شود. اگر این گل، گل به خودی بود در ورزشگاه آن را به نام زننده گل اعلام نمی‌کردند.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترش فولاد در رتبه سیزدهم جدول گفت: اندکی صبر، سحر نزدیک است! به هر حال فوتبال روی بد و خوب دارد که تا این لحظه فوتبال روی بد خود را به ما نشان داده است و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم تا نتایج مدنظر را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489kql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«دخسوس» اخراج نمی‌شد باز هم به استقلال گل می‌زدیم