تاریخ انتشار: 1396/10/17 20:59
کد خبر: 165775

بازگشت مقتدرانه ستاره پرسپولیس به پست غیر تخصصی خود!

بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران برای وحید امیری یک بازی ویژه بود. او بعد از مدت‌ها دوری از خط حمله با توجه به محرومیت انضباطی منشا به پست غیرتخصصی‌اش آمد و عملکرد قابل قبولی هم داشت.
بازگشت مقتدرانه ستاره پرسپولیس به پست غیر تخصصی خود!

وحید امیری  آچار فرانسه برانکو است و هر وقت پرسپولیس کمبود بازیکن داشته است وحید امیری اولین گزینه برای پرکردن آن جالی خالی بوده. خیلی هم تفاوت نداشته که این جای خالی در کدام پست است. خط حمله، هافبک یا حتی دفاع. جالب است که وحید امیری با این که یک مهاجم تخصصی نیست اما در این پست عملکرد بسیار خوبی داشته است. دو فصل گذشته این بازیکن در پست مهاجم برای پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. او در این پست ۲۰ بازی برای پرسپولیس انجام داد، ۴ گل زد و ۴ پاس گل داد. بقیه بازی‌های او، در پست هافبک یا وینگر چپ یعنی پست تخصصی او بودند.

امیری در بازی مقابل نفت تهران هم بسیار موثر واقع شد. اگرچه تلاش‌های او با خطاهای نصرتی و ندیدن داور ختم به گل یا نتیجه مثبتی نشد. در سه صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها به پنالتی نگرفتن داور اعتراض داشتند  دو صحنه، وحید امیری در بطن ماجرا قرار داشت. همچنین دو حمله خطرناک پرسپولیس هم روی حرکت این بازیکن بدست آمد. یک پاس بسیار خوب برای علیپور و یک پرتاب اوت که به موقعیت پرسپولیس منجر شد. با این که بازی پرسپولیس بدون گل به پایان رسید اما وحید امیری کاملا نمره قبولی گرفت و کارنامه موفقی داشت.

قرار گرفتن امیری در پست مهاجم فقط یک ایراد برای تیم برانکو می‌تواند داشته باشد. در بازی‌هایی که امیری غایب است، موقعیت‌ گل‌های پرسپولیس بسیار کمتر از زمان حضور اوست. با حضور این بازیکن در خط حمله هم او کمتر می‌تواند وظیفه بازیسازی و ایجاد موقعیت گل برای هم‌تیمی‌هایش را که در آن تبحر خاصی دارد انجام دهد. امیری در هر دو پست، می‌تواند ستاره پرسپولیس باشد و شاید سرمربی این تیم آرزو داشت که چند وحید امیری در تیمش بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mwka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعه یا حقیقت؛ بنگر مقابل پرسپولیس به میدان نمی رود!