تاریخ انتشار: 1396/02/18 21:36
اختصاصی| با توقف مقابل نفت وگاز گچساران؛
کد خبر: 212051

راه صعود شهرداری همدان سخت شد

تیم فوتبال شهرداری همدان در رقابتهای لیگ دو امروز مقابل تیم نفت وگاز گچساران بدون گل متوقف شد تا با توجه به دیگر نتایج راه صعود این تیم سخت شود.
راه صعود شهرداری همدان سخت شد

به گزارش فرتاک ورزشی، هم اکنون تیم شهرداری تبریز با ۱۵ امتیاز صدر نشین است وشهرداری همدان با ۱۴ امتیاز دوم است که در هفته اخر جدال این دوتیم جدال مرگ وزندگی خواهد برد وشهرداری همدان تنها برای صعود باید پیروز میدان شود.

دیگر دیدار حساس هفته پایانی را نیز دوتیم شاهین بوشهر واروندکارون خرمشهر در ورزشگاه بهشتی بوشهر برگزار میکنند شاهین با۱۳ واروند با ۱۲ امتیاز سوم وچهرم هستند وهردو تیم برای حضور در پلی اف از شانس بالایی برخوردارند.

باتوجه به جمع امتیازات شهرداری همدان باید در تبریز دست به کار بزرگی بزند وبا غلبه بر تیم تبریزی به دسته اول صعود کند شهرداری اگه نتونه در تبریز پیروز بشه دستش حتی از پلی اف نیزکوتاه خواهد بود زیرا شاهین بوشهر ۱۳ امتیازی است ودر صورت پیروزی با ۱۶ امتیازبالاتر از شهرداری همدان در صورت پیروز نشدن قرار خواهد گرفت اما اگه اروند پیروز بشه تیم خرمشهری ۱۵ امتیازی میشه وبا شهرداری همدان در صورت حتی تساوی ۱۵ امتیازی برابر میشه ولی به لطف تفاضل گل وضعیت اروند بهتر خواهد شد.

پس نتیجه میگیریم که برنده همدان وتبریز تیم اول به لیگ راه پیدا میکند وبرنده دیدار بوشهر وخرمشهر نیز تیم پلی اف را معرفی میکنه وشانس شهرداری همدان برای پلی اف بسیار ضعیف خواهد بودتنها در صورت تساوی شاهین واروند هدان میتونه با یک مساوی هم راهی پلی اف بشه پس شهرداری همدان در تبریز محکوم به پیروزی است واگر شاگردان گل محمدی میخواهند که زحمات یکساله انها به هدر نرود فقط باید ببرند

خبرنگار: "سلیمان رحیمی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nrlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان
اختصاصی| روند ناکامی نفت و گاز شکسته می‌شود؛

شهرداری همدان مطابق انتظار پیروز شد
اختصاصی| زمین گیری نفت و گاز در همدان؛

مهاجم نفت و گاز گچساران از این تیم جدا شد
اختصاصی| به دلیل بدقولی مسئولین؛