تاریخ انتشار: 1396/01/30 21:15
اختصاصی| صدر جدول در دستان یاران گل‌محمدی؛
کد خبر: 215903

یک امتیاز ارزشمند شاهین از همدان؛ شهرداری همچنان صدرنشین ماند

بازی در نیمه اول آرام و بیشتر در میانه میدان آغاز شد و این روند تقریبا تا دقایق پایانی این نیمه ادامه داشت هر چند بازیکنان شهرداری همدان با دوندگی سعی در میدان داری داشتند اما بازی منطقی و صبورانه شاگردان حمید کللی فرد هیچ فرصتی را به تیم حریف نداد.
یک امتیاز ارزشمند شاهین از همدان؛ شهرداری همچنان صدرنشین ماند

به گزارش فرتاک ورزشی، در طرف دیگر شاهینی ها دل به ضد حمله داشتند و در دقیقه 43 شاید در تنها موقعیت خطرناک بازی می توانستند به گل برسند که این چنین نشد تا این نیمه کم حادثه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم بازی با سرعت بیشتر و هجومی تر آغاز شد و هر چند در دقایقی همدانی ها برتری محسوسی داشتند اما بازی حساب شده و منطقی شاگردان حمید کللی فرد اجازه هیچ فرصتی را به میزبان نداد و این تیم شاهین بود که در دقیقه 70 با پاس زیبای افشین محمدی، توسط یزدان عباسیان می توانست به گل برسد که ضربه این بازیکن با بدشانسی به خارج از میدان رفت.

پرس شدید هافبک ها در میانه میدان و بازی خوب مدافعان و دروازه بان شاهین تک امتیاز ارزشمند را برای سفید پوشان بوشهری به ارمغان آورد. تعویض های کادر فنی شاهین در نیمه دوم کارساز بود و باعث شد از جنگندگی خط میانی شاهین شهرداری کاسته نشود.

شاهینی ها با این تک امتیاز ارزشمند در 4 بازی آینده خود 3 بازی خانگی را پیش رو خواهند داشت که با کسب 3 پیروزی در بازیهای خانگی می توانند صعود خود را جشن بگیرند .

حالا نوبت هواداران شاهین است تا در این سه دیدار سرنوشت ساز ورزشگاه را پر کنند و با کسب پیروزیهای خانگی هل هله شادی و جشن صعود را بپا کنند.

نکته: تعداد 10 نفر از هواداران شاهین به رهبری جمشید پولادی لیدر تیم 90 دقیقه یکصدا و پرشور شاهین را تشویق کردند.

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nvkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری همدان - شاهین شهرداری بوشهر
اختصاصی| هفته ششم لیگ دو؛

با دو پنالتی؛ شاهین بوشهر پیروز تقابل 6 امتیازی شد
اختصاصی| دومین باخت شهرداری همدان رقم خورد؛

مصدومیت هافبک شاهین؛ پای رضا دهقان در گچ
اختصاصی| خبر بد برای هواداران شاهین؛