تاریخ انتشار: 1395/07/16 18:22
کد خبر: 257075

خیز بلند خیبر برای رهایی از ته جدول/ زور سهراب به داوود نرسید

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.
خیز بلند خیبر برای رهایی از ته جدول/ زور سهراب به داوود نرسید

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نفت مسجدسلیمان که در پنج بازی قبلی به پیروزی نرسیده بود، با اندیشه مغلوب کردن تیم پایین جدولی خیبر خرم‌آباد قدم به میدان گذاشت اما خیلی زود در مقابل تیم مهیمان غافلگیر شد و طی بیست دقیقه ابتدایی مسابقه دو گل دریافت کرد تا در میان بهت هوادارانش متحمل یک شکست خانگی شود.

بازیکنان خیبر پس از دفع حملات دقایق ابتدایی تیم نفت، طی پنج دقیقه به دو گل متوالی رسیدند و در ادامه زمان مسابقه به دفاع از نتیجه‌ی کسب شده پرداختند تا با این پیروزی ارزشمند جمع امتیازاتشان را به عدد 8 برسانند. بازیکنان خیبر البته در دقیقه 68 با استفاده از یک ضدحمله دیگر تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما ضربه زیبای شهاب دارایی پس از برخورد به تیر دروازه نفت مسجدسلیمان تبدیل به گل نشد.

نفت مسجدسلیمان هم با تحمل این باخت خانگی و سپری کردن ششمین بازی بدون پیروزی به رده دوازدهم جدول سقوط کرد و باید در هفته‌های بعدی برای بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدول تلاش کند.

شرح گل‌ها

0-1 (خیبر): بعد از هدر رفتن موقعیت عرفان پورافراز در محوطه جریمه تیم میهمان، بازیکنان خیبر دست به ضدحمله زدند و حسین بهاروند بعد از یک رفت‌وبرگشت در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان دروازه این تیم را گشود.

0-2 (خیبر): یاسر درویش علم با استفاده از اشتباه مدافعین تیم نفت صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زیبا از زاویه بسته دروازه نفت را برای بار دوم باز کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ovam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه جنجالی سهراب بختیاری زاده خطاب به دلالان!
اختصاصی/